Hoi. Ik wil mijn huidige systeem gaan upgraden. Hij is al op leeftijd, dus een upgrade is wel een keertje nodig. Ik gebruik de PC veel voor school en gamen. Ik heb meerdere schermen en multitask vaak op deze PC.
Huidige systeem is als volgt:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Upgrade mag rond de €300 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk zelf dat de processor, moederbord en het geheugen moet worden vervangen. Ik weet niet of dit juist is en ik sta open voor andere adviezen. Voor de rest wil ik m'n systeem gewoon hetzelfde houden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ook niet.
Ga je overklokken?
Ik heb dit nog nooit gedaan. Echter als het voordelig is binnen mijn budget sta ik hier voor open.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren over wat ik nou precies moet upgraden binnen mijn huidige systeem. Dit met mijn budget van +- 300 euro.
Huidige systeem is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 228,01 | € 228,01 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 65,05 | € 65,05 |
| 1 | Monitoren | Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 293,06 | ||
Wat mag het systeem gaan kosten?
Upgrade mag rond de €300 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk zelf dat de processor, moederbord en het geheugen moet worden vervangen. Ik weet niet of dit juist is en ik sta open voor andere adviezen. Voor de rest wil ik m'n systeem gewoon hetzelfde houden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ook niet.
Ga je overklokken?
Ik heb dit nog nooit gedaan. Echter als het voordelig is binnen mijn budget sta ik hier voor open.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren over wat ik nou precies moet upgraden binnen mijn huidige systeem. Dit met mijn budget van +- 300 euro.