Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• NitroFluids
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-11 11:59
Ik heb dus 8GB ram geinstalleerd mijn BIOS zegt ook dat er 8GB is, maar windows 10 zegt dat er maar 5,95GB is geinstalleerd en nee er staat alleen 5,95GB niks anders geen haakjes niets
Ik heb de ram al er opnieuw in gedaan nog steeds het zelfde en ik weet niet hoe ik dit moet fixen
Als iemand dit weer alsjeblieft help me
Alvast bedankt.

PC Specs:
MoBo: MSI X470 Gaming Plus Max
CPU: Ryzen 3 3200G
RAM: G.Skill DDR4 Aegis 8GB 3000MHZ
Adapters: Tp-Link TL-WN881ND 300Mbps Wireless Wifi Adapter
PSU: Corsair VS550

Beste antwoord (via NitroFluids op 26-03-2020 00:07)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:47
Er is waarschijnlijk 2GB voor de GPU gereserveerd. Niks aan de hand.
Als je daar echt mee zit kan je dat in de bios verminderen, maar dat gaat ten koste van prestaties.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:47
Als je daar echt mee zit kan je dat in de bios verminderen, maar dat gaat ten koste van prestaties.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• NitroFluids
Nat-Water schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 23:58:
Vreemd maar wel logisch, maar wat gebeurd er dan als ik een andere gpu ga kopen? Word het dan nog minder?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Nee, als je een VGA-kaart toevoegt wordt de IGP uitgeschakeld en de 2GB die nu gereserveerd is als video-geheugen komt dan vrij voor andere doeleinden.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• NitroFluids
_Dune_ schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 00:05:
Nee, als je een VGA-kaart toevoegt wordt de IGP uitgeschakeld en de 2GB die nu gereserveerd is als video-geheugen komt dan vrij voor andere doeleinden.
Bedankt voor de info, ben beetje nieuw met het PC gebeuren 😅