Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw M-Itx Build

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens,

Eerste post hier. Ik ben op zoek naar een upgrade van mijn oude pc, vooral om de grootte van mijn pc in zijn geheel te verkleinen. Aangezien deze nu naast mijn tv staat in plaats van op mijn bureau. Sinds ik naar de bank ben verhuisd merkte ik dat ik meer van controller-georiënteerde games speel (assassins creed, red dead redemption 2) en daarom ben ik op zoek naar een M-ITX-systeem, hopelijk kan ik ook sommige onderdelen van mijn oude pc redden.

Ik gebruik momenteel een volledige ATX met i5 6600k, Dark Rock 4 Pro-koeler, GTX 970, 16Gb DDR4 op 2666mhz, 256GB SSD en een harde schijf van 1 TB.

De onderdelen die ik (hopelijk) kan gebruiken zijn de CPU-koeler, de SSD & HDD en de RAM.

Ik heb de ram in de onderstaande lijst toegevoegd omdat ik van veel mensen heb gehoord dat de upgrade van 2666 mhz naar 3200 behoorlijk is. Dit is voor mij echter geen must.

Om het een en ander in gang te zetten heb ik zojuist de volgende kast gekocht: In Win A1 Plus.

Kunt jullie mij helpen en advies geven in de onderdelen? Bij voorbaat bedankt!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Controller based games, met name rpg's vanaf de bank spelen. Tv is 4k, maar waarschijnlijk zal ik op een lagere resolutie spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1000 aan onderdelen

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Inwin A1 Plus, Dark rock pro 4, het liefst ook de SSD en HDD van huidige pc

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, CPU, Videokaart.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Amd processor voor meer bang for buck, dat geldt tevens voor de videokaart. Echter, daar ik ook graag wil dat mijn pc stil en koel is overweeg ik ook Nvidia.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Nee, het liefst zo stil en koel mogelijk maar dat het niet ten koste van performance gaat./i]

Ga je overklokken?
Nee, waarschijnlijk niet

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 172,-€ 172,-
1MoederbordenAsus ROG Strix B450-I Gaming€ 152,90€ 152,90
1VideokaartenPowercolor Red Devil RX 5700 XT€ 464,05€ 464,05
1Geheugen internG.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR€ 99,83€ 99,83
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 888,78

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2020 22:25 ]

Alle reacties

• DriessenbeeR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 14:54
Hallo AtriumN

Ik wil mijn huidige M-ITX build vervangen en ben op zoek naar ideeën voor een mogelijke build.
Ben jij met jouw project verder gekomen?