Toon posts:

CDspeler naar de bliksem door CD-RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou had ik eindelijk een autoradio met cd speler gekocht om nog fijner in de file te kunnen staan.
Dus snel een paar cdeetjes van mezelf gekopieerd op CDR om in de auto te draaien en alles werkte fijn.
Ik dacht zal ik eens een CD-RW nemen dan kan ik steeds wat andere muziek luisteren zonder dat ik al die honderden cd`s hoef te copieeren.
Zo gezegt zo gedaan en proberen maar, nu herkende mijn mooie phillips autoradio die cdrw`s niet want hij gaf error in de display, jammer dacht ik dat gaat dus niet.
Ik doe er weer een gewoon cdr etje in en deze herkent de basterd ook niet meer, de orginele cd erin en deze kwam ook op error te staan.
Kortom cd speler naar de klote, nu is mijn vraag herkent iemand dit?:(

Verwijderd

Lijkt mij dat ie al kapot was toen de cdrw erin gestopt werd. Of wellicht is de lens vuil heb je al geprobeerd met lens cleaner deze schoon te maken ?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58

BrZ

een CD-speler kan in principe niet kapot gaan van een cd...

Het is immers enkel een laserstraaltje die weerkaatst word...

Maar lijkt me idd het beste om es zo'n lenscleaner te proberen

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat die lens vervuild is want het ding kwam zo uit de winkel .
ik had er mischien een cd tje of 5 in gehad om te proberen.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
probeer eens een schoonmaak cd, dit probleem heb ik ook gehad met een philips, als je zo'n cd heb gedraait(die pakt deze gelijk in 1x bij mij) en dan daarna een cd-r weer spelen doet hij het perfect...

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:38
neem aan dat er ook nog gewoon garantie op zit... dus als niks werkt kan je het altijd nog op de garantie gooien

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

En heb je geen garantie op die rale Philips ??
gewoon terug naar de winkel met dat maandagmorgen produktje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou het ding heb ik dus al teruggedaan voor garantie, maar ik wilde weten of dit vaker voorkomt want anders durf ik er geen CDRW`s meer in te stoppen.
Ik heb er geen zin in om er straks nog eens een CDRW in te stoppen en weer met een verneukte autoradio te zitten.

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

CD Spelers van Philips hebben volgens mij een Resetknop, daarmee krijg je de speler terug in z'n default instellingen en dan moet deze weer werken.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 17:56

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

dat moet je de laser intensiteits potmeter wat verstellen, das nogal een fucking belangrijk ding als je daaraandraait kan ie ineens alle cds lezen, maar moet je wel heel zorgvuldig doen echt met tienden van millimeters verdraaien.
ik heb er wel fotos van.

Verwijderd

Topicstarter
Maar zijn er dan CDRW`s die je met audio kunt opnemen en op een audiocdspeler kunt afspelen want die ik heb die zijn volgens mij alleen voor de pc?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
CDRW kan je zo ie zo niet lezen met een normale audio cdspeler

alleen dus met je compu.

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52
Philips heeft toch juist die hele CD en CDRW standaard uitgevonden? Raar dat ie dan geen CDRW's ondersteunt. Heb me laatst verdiept in discmans, die zijn er wel CDRW-compatible, dat was toch meestal een Philips.
BTW m'n Sony autoradio kan wel CDRW's afspelen, al gaat herkennen wel moeilijk soms.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 22:35
mijn sony leest alle cds, brak of niet, merkmedia of niet, ook cdrw die op 10x gefikt zijn, is de c5000rx 4x50w voor maar 439.00

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1