Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prysm Software
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-05 21:44
Ik wil een Game Smart phone kopen voor mij zoon.
Nu zie ik dat de ASUS ZenFone ZB602KL-4A017EU wel aardige spec heeft en lekker groot accu 5000 mah

Die Snapdragon 636 proc is die goed ?

nu lees ik op bepaalde sites dat dit toestel oververhit raakt/erg warm wordt.

Zijn er tweakers die hier ervaring mee hebben of weten of dit via software update is opgelost ?

[ Voor 5% gewijzigd door Prysm Software op 25-03-2020 21:12 ]

Beste antwoord (via Prysm Software op 05-04-2020 23:15)

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Een telefoon met een Snapdragon 636 is bij voorbaat geen gaming phone. Dit is een low budget processor.

Telefoons gericht op gaming hebben of een snapdragon 730G of snapdragon 845/855/856. Dit zijn voornamelijk high end phones van rond 400 euro en duurder.

Verder zijn alleen de Asus ROG, de Nubia Red Magic en de Razer phone echt uitgebracht als gaming smartphones en hebben daardoor specifieke gaming gerelateerde hardware en software toepassingen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:12
Dan zou ik eerder voor een Razer telefoon gaan of onderstaande. Deze zijn gericht op gaming en dus is ook de cooling beter geregeld.

https://tweakers.net/aanb...-128gb-opslag-zilver.html

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Een telefoon met een Snapdragon 636 is bij voorbaat geen gaming phone. Dit is een low budget processor.

Telefoons gericht op gaming hebben of een snapdragon 730G of snapdragon 845/855/856. Dit zijn voornamelijk high end phones van rond 400 euro en duurder.

Verder zijn alleen de Asus ROG, de Nubia Red Magic en de Razer phone echt uitgebracht als gaming smartphones en hebben daardoor specifieke gaming gerelateerde hardware en software toepassingen.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Je vergeet de Xiaomi Black Sharks.