Hallo ik ben opzoek naar een nieuwe moederbord/processor/ram geheugen ik heb hier niet super veel verstand van mawr mijn pc is al aan de oudere kant en ik kan nieuwe spellen nog moelijk spelen zonder dat ie gaat haperen of laggen.
Mijn vraag is nu ik heb 2 upgrade kits gevonden waarvan ze beide aanzienlijk beter zijn dan wat ik nu heb alleen weet ik niet welke van de 2 beter bij mij past.
Ik ben geen streamer maar ik gebruik wel 2 schermen en wil tijdens het game wel gemakkelijk kunnen alt+tabben zonder dat me pc half vastloopt en ik gemakkelijk nog iets anders kan doen zoals google chroom of iets dergelijks.
De 2 upgrade kits die ik gevonden heb zijn:
MPG X570 GAMING PLUS / R9 3900X / 16GB
En
Z390 GAMING SLI / i7-9700K / 16 GB
Graag hoor ik hierover verschillende meningen waarbij u denkt dat deze beter bij mij past.
Mvg
Hardlegend
Mijn vraag is nu ik heb 2 upgrade kits gevonden waarvan ze beide aanzienlijk beter zijn dan wat ik nu heb alleen weet ik niet welke van de 2 beter bij mij past.
Ik ben geen streamer maar ik gebruik wel 2 schermen en wil tijdens het game wel gemakkelijk kunnen alt+tabben zonder dat me pc half vastloopt en ik gemakkelijk nog iets anders kan doen zoals google chroom of iets dergelijks.
De 2 upgrade kits die ik gevonden heb zijn:
MPG X570 GAMING PLUS / R9 3900X / 16GB
En
Z390 GAMING SLI / i7-9700K / 16 GB
Graag hoor ik hierover verschillende meningen waarbij u denkt dat deze beter bij mij past.
Mvg
Hardlegend