Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik zoek een build voor mijn gaming pc rond 1700 eu ongv

Pagina: 1
Acties:

• Flamishboy
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08-12-2021
Er is ook een speciaal topic over het configureren
Beste tweakers ik ben een gamer
Ik ben op zoek naar een deftige gaming
videobewerking,blender,photoshop,streaming pc dus zowa alles in 1
Graag zou ik ryzen willen gaan omdat ik gelezen heb dat dit een betere al rounder is van cpu
Ik moet geen 200 fps in men games hebben maar wil wel dat ik de toekomstige games zeker deftig kan spelen op 1440p ,4k moet niet

Ik ben vanplan rond de 1800 eu te spenderen liefst een beetje minder maar weet dat ik realistisch moet zijn

Zowiso wil ik 16 gb ram mischien 32 gb als de build het toelaat en een deftige ssd een m2 heb ik ook over gehoord maar zou veel duurder zijn dan gewone ssd en niet veel verschil geven met gamen voor de rest weet ik er niet zoveel van

Ik heb altijd nvidea gehad tot ik er zoveel problemen mee heb gehad dat ik ben overgestapt op radeon en niet meer heb omgekeken dus liefst radeon als gpu

Ik moet niks hebben van rgb enzo vind da niet nodig is leuk maar are moest het nu gewoon erin zitten vind ik da ni erg maar zeker geen must

Voor de rest ik ben totaal niet mee met overclocking en zou daar liever vanaf blijven want wil dat mijn pc zo lang mogelijk heel houden

Ik hoop gewoon da mensen mij kunnen helpen me een mooie build liefst via alternate omdat ik die daar ga laten in elkaar steken ik kan dit wel zelf maar laat dit liever doen dat als er iets misgaat de stukken gewoon vervangen worden 😁

Of als iemand anders mij garantie kan geven in de buurt van sint niklaas mag ook natuurlijk (wel geen auto)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:16

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zoiets? De BBG's van Tweakers.net doen vaak je huiswerk al:

reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2020

Stap naar Alternate, en vertel hen dat je dit systeem wil hebben. Als je budget over hebt, neem je een dikkere videokaart en ben je klaar.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Stuur me een berichtje als je een opzetje hebt samengesteld, dan gaat je topic weer open. En weer open.

Succes!

• Flamishboy
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 290,-€ 290,-
1MoederbordenMSI B450 Tomahawk MAX€ 114,85€ 114,85
1VideokaartenMSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC€ 194,83€ 194,83
1BehuizingenFractal Design Define R5 Zwart€ 112,05€ 112,05
1WaterkoelingCorsair Hydro H100x High Performance Liquid CPU Cooler€ 89,90€ 89,90
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3000C16D-32GISB€ 139,90€ 139,90
1VoedingenCorsair RM750x (2018) Zwart€ 119,90€ 119,90
1Solid state drivesSamsung 860 EVO m.2 1TB€ 152,27€ 152,27
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.213,70

• Flamishboy
Dus dit is zowa de build die ik dacht maar weet er ni zoveel van vooral dan over ram moederbord en geheugen heb ik niet zoveel verstand. Weet ook dat de videokaart beter kan maar geen idee welke ik moet kiezen 😳

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014

br00ky

Moderator Harde Waren
Heb je de laatste BBG erbij gepakt, want die kost minder en laat jouw set grafisch alle hoeken van de kamer zien. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling? Op zich is de keus van een 3700X nog wel te begrijpen, maar hoeveel procent van de tijd ben je daadwerkelijk bezig met blender, videobewerken e.d.?

• Flamishboy
br00ky schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:00:
Heb je de laatste BBG erbij gepakt, want die kost minder en laat jouw set grafisch alle hoeken van de kamer zien. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling? Op zich is de keus van een 3700X nog wel te begrijpen, maar hoeveel procent van de tijd ben je daadwerkelijk bezig met blender, videobewerken e.d.?
Ik zou zeggen. Ongv 15 % van de tijd met programmas en 85 % tijd gaming da is zowa men doel 🙂

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
Voor dat systeem is een RX 580 natuurlijk een miskoop. Onderstaande is veel beter in balans.
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 289,-€ 289,-
1MoederbordenMSI B450 Gaming Plus Max€ 104,05€ 104,05
1VideokaartenSapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6€ 320,05€ 320,05
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500 Window Zwart€ 71,64€ 71,64
1Processorkoelingbe quiet! Shadow Rock 3€ 44,75€ 44,75
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB€ 149,99€ 149,99
1VoedingenBitFenix Whisper BWG450M€ 77,42€ 77,42
1Solid state drivesPNY XLR8 CS3030 1TB€ 149,-€ 149,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.205,90