Populaire Tweakblogs onbruikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00
Beste redactie,

Wat mij betreft is al een hele tijd de categorie 'Populaire Tweakblogs' op de FP zo goed als waardeloos. Dat komt omdat er meestal alleen posts van één auteur voorkomen: complete flooding/spamming. Zie vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXmO_irslZ0lOUZ6UP-LWDW41Nw=/f/image/j2nJSbFx6flFAd6cQmAgv8xt.jpg

Voorheen was dit 'kain_niak'.

Ik wil benadrukken dat ik niets tegen de auteur of zijn inhoud heb, tweakblogs zijn wat ze zijn. Ik heb me ook nog nooit in de (verhitte) discussies onder zijn blogs gemengd (die ik omdat ze hier stonden wel eens heb geklikt). Dus daar gaat het me allemaal niet om.

Waar het me wel om gaat is dat deze functie op deze manier voor mij als normale gebruiker zijn waarde helemaal heeft verloren. Terwijl het juist leuk is om hier allerlei onverwachte topics van blog auteurs te zien als suggestie die je dan klikt.

Maar gezien de grote creatieve productie van één auteur zie je dus alleen die posts. Ik denk dat nu toch tijd is voor een (snap ik ongewenste en uitzonderlijke) maatregel om deze posts uit te sluiten van deze functie, of te beperken tot max 1 en/of een maximale tijd van laten zien.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Populaire tweakblogs

If you have asthma or had it in your youth and don't protect yourself against Corona you might die.
Door ZeroPatient
20

Start buying some Bitcoin Core, Bitcoin Cash, BitcoinSV and Ethereum.
Door ZeroPatient
14

Mijn Kerk is door Coronavirus nu een online Kerk.
Door ZeroPatient
14

Ik heb een idee dat levens kan redden.
Door ZeroPatient
44
Meer tweakblogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10:11

Moonsugar