Boodschappenlijstje in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Beste redactie

Mijn vraag is of het mogelijk is om een soort boodschappenlijstje te maken in pricewatch.
Bij het samenstellen van een pc heb je verschillende componenten nodig en mij leek het
wel handig als je bijvoorbeeld net als vergelijken van producten een vinkje aan kan klikken en
dat het product dan in je boodschappenlijstje komt met de laagste prijs.
Daarbij zou je net als vergelijken een pagina kunnen maken met je hele boodschappen lijst en de som van alles bij elkaar.

Als je een pc wil bouwen dan heb je veel verschillende producten en je wil nog wel eens zien
wat de invloed is als je andere hardware gebruikt, met een lijstje zoals voorgesteld heb je alles
snel en overzichtelijk bij elkaar.

Namaste
Bamboe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:54

Mooijekind

Manager Product Content
Hi,

Als je op de productpagina kiest voor de checkbox 'willen' (vlak naast 'vergelijken') dan komt het product in een wensenlijst met de laagste prijs. Je kunt zelf producten toevoegen aan die wensenlijst en zo een totaalprijs zien
Tevens kun je meerdere wensenlijsten maken

Volgens mij is dit precies wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:22
Die feature bestaat idd al jaren als wenslijst. Gewoon alle producten in een wenslijst zetten, aantallen later aanpassen op de wenslijst en dan "bestelkosten berekenen", daar de shops uitfilteren die je niet wilt en bestellen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Oh ja dat zocht ik, bedankt voor de feedback,
volgens mij heb ik hier dan al heel lang overheen gekeken...