Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Update desktop - gaming main purpose

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Morningstar3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11-2021
Hallo,

graag feedback / advies gekkregen over al dan niet aanschaffen van compleet nieuwe pc of al dan niet vervangen van onderdelen. ik heb niet echt budget als het aankomt op het vervangen van onderdelen, echter als ik compleet nieuwe pc wil graag beperkt tot max budget van 1000€, ik denk dat die topic Bang-For-Buck mainstream game pc me hier wel bij helpt.

Wil echter geen onnodige kosten maken en indien ik onderdelen kan vervangen kan ik nieuw monitor scherm aanschaffen of andere randapparatuur in de plaats.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual online gaming, niet hardcore, speel voornamelijk shooters (overwatch / COD WZ / Apex / ...) Daarnaast ook RTS games zoals Starcraft 2. Wil eigenlijk goed blijven met de build voor komende 2-3 jaar zeker.

Wat mag het systeem gaan kosten?
nieuw MAX 1000 - 1200€ ; voor vervanging van onderdelen maakt het niet uit denk ik maar moet redelijk blijven.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
precies mijn vraag aan de community, heb bvb geen CPU koeler op dit moment, naar toekomst toe aangeraden of niet? Ik denk sowieso extra SSD of de huidige vervangen. 256 gb is bitterweinig...

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen geen voorkeuren

Ga je overklokken?
Standaard instellingen moeten voldoende zijn voor mijn wensen.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het hedendaagse snelste/beste systeem binnen budget van max 1000-1200€.
OF
Vervanging van onderdelen / toevoeging zodat het voldoet aan de huidige recommende game-requirements maar dan eventueel kosten drukken om nieuw monitor aan te schaffen. (huidig monitor is echt super oud... (lees 2012 ongeveer). Oude Samsung

Bij deze mijn build van september 2014 denk ik... (tijdje geleden dus)

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-4590 Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenMSI H97 GUARD-PRO€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenMSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 0,-€ 0,-
1Interne harde schijvenSeagate Barracuda 7200.14 ST1500DM003 , 1,5TB€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenFractal Design Define R4 Pearl Black€ 0,-€ 0,-
1VoedingenSeasonic S12G 550W€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Alle reacties

• Morningstar3
Kleine opmerking : 1080p 144hz is de toekomst dus graag zou ik dit ook willen halen.
Dus eventueel bijkomstig, welke monitor bangforbuck is aangeraden?

Dacht:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorenAOC 27G2U/BK Zwart€ 229,90€ 229,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 229,90

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voorbeeld hier te vinden => reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
Dan kan je zelfs denken aan 1440p 144hz.

• Morningstar3
Ik versta hieronder dus dat het voordeliger is om een heel nieuw systeem aan te schaffen?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
Morningstar3 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:08:
Ik versta hieronder dus dat het voordeliger is om een heel nieuw systeem aan te schaffen?
de kast en je opslag kan je meenemen. Ik zou wel een grotere ssd nemen, je wil je games eigenlijk wel vanaf een ssd draaien
Pagina: 1