Hallo,
graag feedback / advies gekkregen over al dan niet aanschaffen van compleet nieuwe pc of al dan niet vervangen van onderdelen. ik heb niet echt budget als het aankomt op het vervangen van onderdelen, echter als ik compleet nieuwe pc wil graag beperkt tot max budget van 1000€, ik denk dat die topic Bang-For-Buck mainstream game pc me hier wel bij helpt.
Wil echter geen onnodige kosten maken en indien ik onderdelen kan vervangen kan ik nieuw monitor scherm aanschaffen of andere randapparatuur in de plaats.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual online gaming, niet hardcore, speel voornamelijk shooters (overwatch / COD WZ / Apex / ...) Daarnaast ook RTS games zoals Starcraft 2. Wil eigenlijk goed blijven met de build voor komende 2-3 jaar zeker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
nieuw MAX 1000 - 1200€ ; voor vervanging van onderdelen maakt het niet uit denk ik maar moet redelijk blijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
precies mijn vraag aan de community, heb bvb geen CPU koeler op dit moment, naar toekomst toe aangeraden of niet? Ik denk sowieso extra SSD of de huidige vervangen. 256 gb is bitterweinig...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Standaard instellingen moeten voldoende zijn voor mijn wensen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het hedendaagse snelste/beste systeem binnen budget van max 1000-1200€.
OF
Vervanging van onderdelen / toevoeging zodat het voldoet aan de huidige recommende game-requirements maar dan eventueel kosten drukken om nieuw monitor aan te schaffen. (huidig monitor is echt super oud... (lees 2012 ongeveer). Oude Samsung
Bij deze mijn build van september 2014 denk ik... (tijdje geleden dus)
graag feedback / advies gekkregen over al dan niet aanschaffen van compleet nieuwe pc of al dan niet vervangen van onderdelen. ik heb niet echt budget als het aankomt op het vervangen van onderdelen, echter als ik compleet nieuwe pc wil graag beperkt tot max budget van 1000€, ik denk dat die topic Bang-For-Buck mainstream game pc me hier wel bij helpt.
Wil echter geen onnodige kosten maken en indien ik onderdelen kan vervangen kan ik nieuw monitor scherm aanschaffen of andere randapparatuur in de plaats.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual online gaming, niet hardcore, speel voornamelijk shooters (overwatch / COD WZ / Apex / ...) Daarnaast ook RTS games zoals Starcraft 2. Wil eigenlijk goed blijven met de build voor komende 2-3 jaar zeker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
nieuw MAX 1000 - 1200€ ; voor vervanging van onderdelen maakt het niet uit denk ik maar moet redelijk blijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
precies mijn vraag aan de community, heb bvb geen CPU koeler op dit moment, naar toekomst toe aangeraden of niet? Ik denk sowieso extra SSD of de huidige vervangen. 256 gb is bitterweinig...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen geen voorkeuren
Ga je overklokken?
Standaard instellingen moeten voldoende zijn voor mijn wensen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het hedendaagse snelste/beste systeem binnen budget van max 1000-1200€.
OF
Vervanging van onderdelen / toevoeging zodat het voldoet aan de huidige recommende game-requirements maar dan eventueel kosten drukken om nieuw monitor aan te schaffen. (huidig monitor is echt super oud... (lees 2012 ongeveer). Oude Samsung
Bij deze mijn build van september 2014 denk ik... (tijdje geleden dus)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4590 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI H97 GUARD-PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda 7200.14 ST1500DM003 , 1,5TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12G 550W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||