volgens de handleiding zou max payne moeten werken op win2k, mooi niet dus, ik krijg die intro, daarna gaat ie voor 1/3 laden en dan crasht ie, hebben meer mensen problemen hiermee?? iemand een oplossing?
Hier is dus al een patch voor....
Lees de verschillende topics er maar op na...
tis niet zo moeilijk
Lees de verschillende topics er maar op na...
tis niet zo moeilijk
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Verwijderd
Geen idee, bij mij draait alles prima op een athlon 700, asus k7v, 256mb en een gf2mx64mb.
Ik heb wel de laatste via 4in1-agp en nvidia drivers geinstalleerd, misschien helpt dat wel.
Ik heb wel de laatste via 4in1-agp en nvidia drivers geinstalleerd, misschien helpt dat wel.
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook gehad
maar nadat ik Service Pack 2 geinstalleerd had, deed het spel het weer
die heb ik dus al geinstalleerd, maar dat helpt nix, iemand een id waar ik die patch kan halen voor win2k??Op zaterdag 04 augustus 2001 20:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dit probleem heb ik ook gehad
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
Verwijderd
daar had ik ook last vanOp zaterdag 04 augustus 2001 22:09 schreef xmvl33 het volgende:
ik draai ook max payne onder win2k maar zonder patch helemaal geen problemen
onder WinXP werkt alles ook gewoonOp zaterdag 04 augustus 2001 22:13 schreef Flappel het volgende:
[..]
daar had ik ook last van
arg, nou heb alles geinstalled, service pack 2, die 1.01 patch, via drivers, gewoon alle nieuwe shit enzo, en het werkt gewoon niet, lekker is da, ik heb nog wel windows ME ernaast staan maar daar wordt ik echt zo schijtziek van, crash crash en nog eens crash.....
Goh wat slecht van je
Ook al eens gedacht aan een NO-CD patch?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Heb zelf ook last ervan... Ik kan de tutorial bv wel opstarten. Kan ook stukkie lopen, maar als ik de phone of de deur open direct een harde reset. Super vaag. En het is zo'n mooi spel.
BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS
Hier geen problemen onder windows 2000 (SP2, 4in1 4.32 en detonator 12.41), niks gepatched of andere rare toestanden, starten en lopen
lijkt me niet nodig, ik ben 1 van de weinige hollanders die 'm LEGAAL heeft...Op zondag 05 augustus 2001 10:17 schreef aXe het volgende:
Goh wat slecht van jeOok al eens gedacht aan een NO-CD patch?
zover kom ik dus nog niet eens, ik krijg alleen de intro...Op zondag 05 augustus 2001 10:38 schreef besmart het volgende:
Heb zelf ook last ervan... Ik kan de tutorial bv wel opstarten. Kan ook stukkie lopen, maar als ik de phone of de deur open direct een harde reset. Super vaag. En het is zo'n mooi spel.
ja, en dat wil ik horen ofzo...Op zondag 05 augustus 2001 14:05 schreef TAG_Speedy het volgende:
Hier geen problemen onder windows 2000 (SP2, 4in1 4.32 en detonator 12.41), niks gepatched of andere rare toestanden, starten en lopen
Ik kreeg een 1 of andere runtime error toen ik de exe wou starten, verder heb ik niet geprobeerd
Some things can not happen until they happen...
oops dubbel post
blup
[quote]
Op maandag 06 augustus 2001 09:29 schreef Werkeend het volgende:
ik heb hem ook harstikke legaal hoor! 
en ik draai hem ook onder win2k no probs here....
Op maandag 06 augustus 2001 09:29 schreef Werkeend het volgende:
wat een vertrouwen in al die hollandersOp zondag 05 augustus 2001 15:01 schreef bubbie het volgende:
[..]
lijkt me niet nodig, ik ben 1 van de weinige hollanders die 'm LEGAAL heeft...
[..]
en ik draai hem ook onder win2k no probs here....
blup
GVD! een patch!
Ik had dit probleem dus ook man!
De tutorial liep wel maar zodra Level in begon: BAM, windows 2000 weer.
Heb maar snel omgeruild voor Operation Flashpoint, wat behoorlijk cool is....
Ik had dit probleem dus ook man!
De tutorial liep wel maar zodra Level in begon: BAM, windows 2000 weer.
Heb maar snel omgeruild voor Operation Flashpoint, wat behoorlijk cool is....
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Heb jij dat toevallig inmiddels al opgelost? Heb namelijk precies hetzelfde, heb in Win XP ook al Win98/ME compatibility mode geprobeerd maar dat hielp niet..Op zondag 05 augustus 2001 10:38 schreef besmart het volgende:
Verwijderd
wanneer ik max payne speel, gaat me win2k eraan + me hardware wordt ontzet. Wanneer ik speel flipt opeens me pc. Hij reset zicht zelf. Dan start hij niet op (beelscherm lampje blijft op oranje). ik moet dan echt me hele pc uitelkaar schroeven en wachten totdat alles ontladen is. dan weer pc inelkaar knutselen en windows 2000 herstellen met cd (anders krijg ik van die blauwe schermen). Ik heb dit al 2X!! gehad. ik ga never nooit meer max payne spelen op me pc. ik heb deze pc nu een jaar en 2x wat gehad. alle 2x de keren met MP dus.
Moest ik ff kwijt. succes allemaal
Moest ik ff kwijt. succes allemaal
Pagina: 1