4x dezelfde user in uitgelichte tweakblogs

Pagina: 1
Acties:

• Supermuskusrat
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:54
Er is hier al eens een topic over geweest weet ik, maar die kon ik zo rap niet vinden.

Het gaat erop dat op de frontpage we een vakje hebben met uitgelichte tweakblogs, waar ik altijd graag even tussen mag kijken. Maar het valt mij op, hoe meer content een gebruiker maakt, hoe meer hij daar tussen komt te staan, tot wel 4x aan toe. Hier is in het verleden wel wat aan gedaan, maar ik heb het vermoeden dat het gebugt is, of ongedaan gemaakt is.

Even los van het feit dat ik de content van de blogs van deze user veel en veel te ver vind gaan met zijn complottheorieen en waanideen (hier is al genoeg over gesproken met imho vrij weinig uitkomst) heb ik de vrijheid genomen om even een screenshotje te maken van hoe ik het liever NIET zou willen zien, even los van de specifieke user.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_4lEuYLLwPx0yjplYmvjHZl9GPw=/f/image/pkNPQLMSxOve8X6KlCu3GR2j.png

Kan dit ook weer zo gefixed worden dat het weer zinvol is om naar de uitgelichte blogs te scrollen, inplaats van een podium te geven aan mensen die gewoon onnozel veel content maken? En anders iets van een functie waarmee je specifieke blogs kan verbergen?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hier mogen de devvers naar kijken. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.