ik moet een M.2 stick in een Intel nuc plaatsen. Hoe doe ik dit, schuif ik het reepje eenvoudigweg in de daarvoor bestemde connector? Moet ik hem erin schuiven door iets te kantelen?
Normaliter draai je vier schroefjes aan de onderkant uit de behuizing.
Kap eraf.
En met één schroefje zet je de M.2 SSD vast. De connector lijkt een beetje op een SO-DIMM of wifi-adapter van een laptop.
Er zit ook een handleiding bij. Kijk anders op de website van Intel en download de handleiding van jouw NUC.
Succes!
Kap eraf.
En met één schroefje zet je de M.2 SSD vast. De connector lijkt een beetje op een SO-DIMM of wifi-adapter van een laptop.
Er zit ook een handleiding bij. Kijk anders op de website van Intel en download de handleiding van jouw NUC.
Succes!
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Bij de meeste connectoren schuif je de SSD er onder een hoek van ongeveer 30 graden in, voordat je deze met de schroef vastzet. De handleiding raadplegen is sowieso altijd aan te raden in het geval van twijfel
hé top mensen bedankt voor de uitleg!,
Dit soort vragen kun je het beste op YouTube stellen. Dan krijg je meteen antwoord met beeld er bij. Je bent niet de eerste die een M.2 SSD in een NUC installeert.