Hallo,
Het probleem stelt zich als volgt.De Onedrive desktop applicatie kan niet aanmelden met 1 specifiek account .
Andere (microsoft)accounts lukken wel
De fout die hierop volgt is de volgende:
Er is een probleem opgetreden bij het verbinding maken met Onedrive
Controleer de internetverbinding en probeer het opnieuw (Foutcode 0x8004de40)
Serverfout:Unknown :'NULL response received when getting WebException back from calling TeamSite Permissions API. Correlation ID: '96504df2-36f2-4ff1-bede-cbOf45fc4c43'
Date and Time(UTC): ' 3/25/2020 6:06:31 AM.
Ik deed al flink wat pogingen om via (Foutcode 0x8004de40) te herstellen. maar voorlopig zonder resultaat
(oa. dns flush , onedrive reset, dns servers veranderen)
Als ik kijk op de online Onedrive, dan zie ik al de bestanden staan.
Maar een bestand downloaden of Online(sharepoint) openen lukt niet.
Klik ik een bestand aan om te openen of te downloaden krijg in in Chrome de volgende boodschap : dns_probe_finished_nxdomain of explorer kan bestand niet vinden...
In Microsoft 365 beheerscentrum keek ik onder de actieve gebruikers en daarna onder eigenschappen,onedrive van de gebruiker stond:
OneDrive is niet ingesteld voor deze gebruiker.
Vraag de gebruiker om naar portal.office.com/onedrive te gaan om dit in te stellen.
Dit kan even duren. Neem contact op met ondersteuning als dit bericht na 24 uur nog steeds wordt weergegeven.
De licentie is Office 365 Bussiness essentials
Mega dank voor iedere reactie.
Het probleem stelt zich als volgt.De Onedrive desktop applicatie kan niet aanmelden met 1 specifiek account .
Andere (microsoft)accounts lukken wel
De fout die hierop volgt is de volgende:
Er is een probleem opgetreden bij het verbinding maken met Onedrive
Controleer de internetverbinding en probeer het opnieuw (Foutcode 0x8004de40)
Serverfout:Unknown :'NULL response received when getting WebException back from calling TeamSite Permissions API. Correlation ID: '96504df2-36f2-4ff1-bede-cbOf45fc4c43'
Date and Time(UTC): ' 3/25/2020 6:06:31 AM.
Ik deed al flink wat pogingen om via (Foutcode 0x8004de40) te herstellen. maar voorlopig zonder resultaat
(oa. dns flush , onedrive reset, dns servers veranderen)
Als ik kijk op de online Onedrive, dan zie ik al de bestanden staan.
Maar een bestand downloaden of Online(sharepoint) openen lukt niet.
Klik ik een bestand aan om te openen of te downloaden krijg in in Chrome de volgende boodschap : dns_probe_finished_nxdomain of explorer kan bestand niet vinden...
In Microsoft 365 beheerscentrum keek ik onder de actieve gebruikers en daarna onder eigenschappen,onedrive van de gebruiker stond:
OneDrive is niet ingesteld voor deze gebruiker.
Vraag de gebruiker om naar portal.office.com/onedrive te gaan om dit in te stellen.
Dit kan even duren. Neem contact op met ondersteuning als dit bericht na 24 uur nog steeds wordt weergegeven.
De licentie is Office 365 Bussiness essentials
Mega dank voor iedere reactie.