VSX-933 en Sony WH-1000XM2 Bluetooth headset connect niet??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Het lukt mij maar niet om m'n Sony WH1000XM2 Bluetooth headset aan m'n Pioneer AV-receiver VSX-933 te koppelen, recveiver is geupdate met de laatste software en met de (summiere) uitleg in de handleiding kom ik ook niet veel verder, wie weet raad?

Bij voorbaat dank!
Grt. Ruud

...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2020 01:25 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Is het überhaupt wel mogelijk om audio naar een bluetooth headphone te sturen vanaf de Pioneer? Als ik de handleiding doorlees wordt er vooral gepraat over audio zenden over bluetooth, dus vanaf bijvoorbeeld een mobiele telefoon naar de receiver. Naar de receiver, niet vanaf.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh, Ik hoop 't wel, zou vreemd zijn in deze tijd van "wireless" als de enigste mogelijkheid was om een headset via een jackplug aan te sluiten...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Het idee van een receiver is dat deze het middelpunt is van de home cinema en er wordt dan vooral gekeken naar hoe geluid bij de receiver te krijgen, niet er vandaan.

Volgens mij is Yamaha één van de merken die al iets langer verzenden naar bluetooth ondersteunt. Denon kan het vanaf dit modeljaar ook. Geen idee hoe het met andere merken zit. De genoemde Pioneer is ook al twee jaar oud dus kan me voorstellen dat deze optie simpelweg niet aanwezig is. Een bluetooth transmitter wordt ook lastig omdat de Pioneer geen uitgangen heeft, alleen voor Zone 2 en daar zijn weer andere nadelen aan verbonden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gverboon
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10-2024
Is niet mogelijk met dit model. Wat Fear zegt klopt als een bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm..dus ik zou gaan moeten werken met een Bluetoothtransmitter via de koptelefoon jack uitgang, ga ik daar 's op zoek naar.
Bedankt voor jullie reacties en als jullie suggesties hebben voor een Bluetoothtransmitter hoor ik 't graag.:)
Pagina: 1