Ik heb in mijn huis beneden in de meterkast een ziggo modem staan voor draadloze verbinding en alle internetkabels gaan van uit de meterkast door het huis. Op de zolder heb ik een cisco router. Dit heb ik ooit zo geïnstalleerd zodat ik ook op zolder draadloos en via internetkabel kon internetten.
Het probleem is nu dus dat het wifi netwerk op de 1e verdieping dus tussen zolder en beneden in heel slecht werkt. Voor de duidelijkheid: Het zijn 2 losse netwerken met eigen inlog en wachtwoord. Beide netwerken werken wel goed als je er een paar meter vanaf zit. Ik wil graag dit storingsprobleem oplossen. Als het mogelijk is er één netwerk van maken en nog een acces point in de vorm van een oude modemrouter op de 1e verdieping willen installeren.
De router: Cisco Linksys WRT320N Dual-Band Wireless-N Router
Ziggo modem: Technicolor TC7210 wifi-modem
Oude ziggo modemrouter (voor evt. accespoint): Cisco EPC3925
Ik ben bereid nieuwe aankopen te doen om het probleem op te lossen.
Alvast bedankt!
Het probleem is nu dus dat het wifi netwerk op de 1e verdieping dus tussen zolder en beneden in heel slecht werkt. Voor de duidelijkheid: Het zijn 2 losse netwerken met eigen inlog en wachtwoord. Beide netwerken werken wel goed als je er een paar meter vanaf zit. Ik wil graag dit storingsprobleem oplossen. Als het mogelijk is er één netwerk van maken en nog een acces point in de vorm van een oude modemrouter op de 1e verdieping willen installeren.
De router: Cisco Linksys WRT320N Dual-Band Wireless-N Router
Ziggo modem: Technicolor TC7210 wifi-modem
Oude ziggo modemrouter (voor evt. accespoint): Cisco EPC3925
Ik ben bereid nieuwe aankopen te doen om het probleem op te lossen.
Alvast bedankt!