Zijn deze kabels compatible?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• YonikeVD
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08-2021
Hoi,

Misschien een beetje een domme vraag maar ik vroeg me af of de cablemod C-series / RMi / RMx basic cable kit compatible is met mijn Corsair RM750x (2018). Ik kom niet wijs uit de cablemod compatibility list en Ben bang dat ik iets verkeerds koop. Het gaat om deze kabel set: https://www.highflow.nl/m...-rmx-basic-cable-kit.html

Weet iemand misschien of dit compatible is?

Alvast bedankt

Beste antwoord (via YonikeVD op 25-03-2020 13:17)

Verwijderd

Als je RM750X een zwart label heeft, dan zou deze kit volgens mij gewoon moeten passen.
De compatibility list zegt het volgende over jouw voeding:
C-Series RMi / RMx / RM (Black Label) Corsair® RM750x
Op Amazon heeft CableMod USA het volgende gezegd over het verschil tussen de labels:
The difference is the PSUs themselves, Corsair has an older model RM series which has a yellow label, and a newer model RM series which has a black label. :)
Als je dus een zwart label op de zijkant van je PSU hebt, in plaats van een geel label, dan zou je goed moeten zitten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Als je RM750X een zwart label heeft, dan zou deze kit volgens mij gewoon moeten passen.
De compatibility list zegt het volgende over jouw voeding:
C-Series RMi / RMx / RM (Black Label) Corsair® RM750x
Op Amazon heeft CableMod USA het volgende gezegd over het verschil tussen de labels:
The difference is the PSUs themselves, Corsair has an older model RM series which has a yellow label, and a newer model RM series which has a black label. :)
Als je dus een zwart label op de zijkant van je PSU hebt, in plaats van een geel label, dan zou je goed moeten zitten.

• YonikeVD
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-08-2021
Top, dan zit ik goed. Dankjewel!