scammer op het spoor - tips gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 796 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croiky
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-04 11:48
Hoihoihoi

Vorig jaar door een Italiaan van €250 beroofd door online te goedgelovig te zijn geweest. Helaas doet politie in Nederland en in Italië er niks aan, ondanks dat ik kennis heb van dat hij een seriële scammer is. Ook het feit bekend gemaakt bij de Italiaanse bank waar ik het bedrag naar had overgemaakt. Echter viel na vele emails over en weer van hun kant de communicatie stil.

Ik heb toendertijd een beetje liggen speuren naar wie die gast is en of hij te pakken zou zijn. Een en ander geprobeerd en te weten gekomen doch geen keiharde bewijzen. Nu afgelopen week reageerde ik weer 's op een Italiaanse advertentie omdat ik het vermoeden had dat hij er weer achter zou zitten. Ben anoniem in contact gekomen en we zijn nu zover dat hij zijn betaalgegevens zal geven.

Nu de vraag, wie heeft er een idee hoe ik die knakker zou kunnen exposen?
Hoe doet men zoiets? Kan 't?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Alberto stegeman :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:17
Tja wat is je doel?

De rest van het internet waar schuwen voor zijn streken? Met veel bombarie en knokploeg naar Italië gaan om daar te gaan knokken? Of wil je via juridische wegen je geld terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Let wel op dat je niet de verkeerde identiteit hebt en een onschuldige aan de schandpaal plaats want dan ben JIJ opeens de boosdoener.

@loki504
Lijkt mij puur rancune.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je weet waar hij woont, kun je gewoon zelf je geld terughalen: https://e-justice.europa.eu/content_small_claims-42-nl.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic krijgt van mij een slotje. Ik wil voorkomen dat we hier straks een ware hunt starten op 'iemand'.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.