Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil o.a. Photoshop, Lightroom, Premiere Pro en After Effects gaan gebruiken op het Windows 10 systeem. Ook wil ik op het systeem kunnen gamen, maar dat zal waarschijnlijk niet op maximale instellingen gebeuren, omdat ik het systeem hoofdzakelijk voor het bewerken van foto's en video's ga gebruiken. Voor nu zal het videobewerken zich beperken tot 1080p, maar in de toekomst wil ik wel 4K kunnen bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een scherm (LG 29UM58-P) en een toetsenbord + muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Totaal systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeur, maar AMD klinkt qua kwaliteit/prijsverhouding beter te zijn dan Intel (?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen harde eisen, maar een straalmotor op mijn bureau is ook niet wenselijk.
Ga je overklokken?
Nee, voor nu lijkt me dat nog niet nodig. Wellicht in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik een lijst gemaakt met producten die ik tot nu toe bij elkaar heb gezocht en ik heb de volgende vragen:
• Is deze samenstelling krachtig genoeg voor de Adobe software?
• Zijn deze componenten compatible met elkaar?
• Is waterkoeling benodigd voor mijn (toekomstige) gebruik?
• In mijn huidige selecte heb ik de waterkoeler aan de voorzijde van de kast gepland. Aan de achterzijde en bovenzijde wil ik de NZXT meegeleverde fans (of evt. andere fans) plaatsen als exhaust fans. Bereik ik hiermee voldoende airflow en koeling?
• Wat raden jullie aan voor de Windows 10 installatie?
• Zijn er eventueel nog componenten die te vervangen zijn voor goedkopere varianten met vergelijkbare prestaties?
• Ben ik nog essentiële onderdelen vergeten?
Ik wil o.a. Photoshop, Lightroom, Premiere Pro en After Effects gaan gebruiken op het Windows 10 systeem. Ook wil ik op het systeem kunnen gamen, maar dat zal waarschijnlijk niet op maximale instellingen gebeuren, omdat ik het systeem hoofdzakelijk voor het bewerken van foto's en video's ga gebruiken. Voor nu zal het videobewerken zich beperken tot 1080p, maar in de toekomst wil ik wel 4K kunnen bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik een scherm (LG 29UM58-P) en een toetsenbord + muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Totaal systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeur, maar AMD klinkt qua kwaliteit/prijsverhouding beter te zijn dan Intel (?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen harde eisen, maar een straalmotor op mijn bureau is ook niet wenselijk.
Ga je overklokken?
Nee, voor nu lijkt me dat nog niet nodig. Wellicht in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Hieronder heb ik een lijst gemaakt met producten die ik tot nu toe bij elkaar heb gezocht en ik heb de volgende vragen:
• Is deze samenstelling krachtig genoeg voor de Adobe software?
• Zijn deze componenten compatible met elkaar?
• Is waterkoeling benodigd voor mijn (toekomstige) gebruik?
• In mijn huidige selecte heb ik de waterkoeler aan de voorzijde van de kast gepland. Aan de achterzijde en bovenzijde wil ik de NZXT meegeleverde fans (of evt. andere fans) plaatsen als exhaust fans. Bereik ik hiermee voldoende airflow en koeling?
• Wat raden jullie aan voor de Windows 10 installatie?
• Zijn er eventueel nog componenten die te vervangen zijn voor goedkopere varianten met vergelijkbare prestaties?
• Ben ik nog essentiële onderdelen vergeten?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG X570 Gaming Edge WiFi | € 198,44 | € 198,44 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 MECH GP OC | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 77,36 | € 77,36 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 161,- | € 161,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 174,91 | € 174,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.465,56 | ||