Mijn vraag
Sinds mijn Ziggo Compal Connectbox aan het rebooten was iedere keer, heb ik weer mijn oude router er tussen gezet (TP-Link Archer C7). Nu merk ik dat het bereik niet sterk genoeg is, op de uithoeken krijg ik slechte snelheid en/of geen signaal.
Nu ben ik aan het kijken of een nieuwe router dit zal verhelpen. Liefst een die beetje redelijk in meterkast past.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Ziggo compal connectbox
- TP-Link archer C7
- 1x Netgear DGS-105 voor naar iedere kamer
- 1x Netgear DGS-105 op studeerkamer om wat meer bekabelt te verbinden.
Apartement is uit 2009, 100m2 platvloers, parkeergarage eronder.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al mijn 2.4ghz op andere ssid gedaan om te kijken of hij niet terug valt daarop, maar weinig verbetering.
Dacht mogelijk volgende routers een goede upgrade kunnen zijn:
Ik vind de 300 euro voor de unifi dream machine wel veel, maar als dit het enige is
Sinds mijn Ziggo Compal Connectbox aan het rebooten was iedere keer, heb ik weer mijn oude router er tussen gezet (TP-Link Archer C7). Nu merk ik dat het bereik niet sterk genoeg is, op de uithoeken krijg ik slechte snelheid en/of geen signaal.
Nu ben ik aan het kijken of een nieuwe router dit zal verhelpen. Liefst een die beetje redelijk in meterkast past.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Ziggo compal connectbox
- TP-Link archer C7
- 1x Netgear DGS-105 voor naar iedere kamer
- 1x Netgear DGS-105 op studeerkamer om wat meer bekabelt te verbinden.
Apartement is uit 2009, 100m2 platvloers, parkeergarage eronder.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al mijn 2.4ghz op andere ssid gedaan om te kijken of hij niet terug valt daarop, maar weinig verbetering.
Dacht mogelijk volgende routers een goede upgrade kunnen zijn:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Modems en routers | Netgear Nighthawk R7000 - AC1900 Smart WiFi Router | € 103,20 | € 103,20 |
1 | Modems en routers | Netgear R6800 - Router | € 96,05 | € 96,05 |
1 | Modems en routers | Netgear R7800 Nighthawk X4S - AC2600 Router | € 125,59 | € 125,59 |
1 | Modems en routers | TP-Link Archer C2300 | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Modems en routers | Ubiquiti UniFi Dream Machine | € 335,- | € 335,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 755,79 |
Ik vind de 300 euro voor de unifi dream machine wel veel, maar als dit het enige is