Hulp Bijvullen Custom liquid loop 3D workstation (Brabant)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Hopelijk post ik dit op de juiste wijze en in de juiste groep, ik ben kersvers lid hier dus alvast excuus voor eventuele fouten.

Ik heb nu ruim 4 jaar een 3D werkstation waarbij alles custum liquid loops is gekoeld. (4x gpu + cpu)

Nu merkte ik laatst een geluid op van lucht in mijn radiator, niet constant, maar af en toe.
Ik kijk verder nooit in mijn systeem door dit geluid keek ik even en zag dat gedurende 4 jaar het vloeistof wat is teruggelopen, ik denk 1,5 of 2 centimeter minder in het reservoir te zien dan toen ik hem had samengesteld bij het inmiddels failliete Afuture.

Nu wil ik het graag bijvullen / vervangen, maar ik durf hier zelf niet aan te beginnen. Ik laat dit liever doen door iemand die hierin thuis is. Dus mijn vraag:

Is er iemand (kleine onderneming / zzp-er / bouwer, die dit voor mij tegen betaling kan doen?

Ik krijg maar niemand gevonden die hierin thuis is, laat staan in brabant, (woon in Gilze)

Hopende dat ik hier meer succes heb. :)

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor jullie tijd.

Gr,
Joris

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit plaatsen in de Vraag & Aanbod sectie van Tweakers, lijkt me toepasselijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flurrymcer
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-04-2023
Nog steeds op zoek naar iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Post anders ook even een foto van het systeem, wel leuk om te zien met 4 GPU's en dan kan diegene die je gaat helpen beter inschatten hoe en wat.