Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Floppydrive onder W10

Pagina: 1
Acties:

• mar58
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-12-2020
Goedemiddag,
Inmiddels een jaar verder en ik ben benieuwd of het probleem van TS opgelost is?

Ik sluit even aan bij dit topic met een vergelijkbare vraag, ik wil voor een kwis een aantal floppys gaan maken. Zag bij BOL een floppydrive op USB te koop. Ik werk op een laptop W10. Denken jullie dat dat gaat werken?

Verwijderd

mar58 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:33:
Goedemiddag,
Inmiddels een jaar verder en ik ben benieuwd of het probleem van TS opgelost is?

Ik sluit even aan bij dit topic met een vergelijkbare vraag, ik wil voor een kwis een aantal floppys gaan maken. Zag bij BOL een floppydrive op USB te koop. Ik werk op een laptop W10. Denken jullie dat dat gaat werken?
Of je kijkt bij de verkoper of er iets staat over windows 10 support? 8)7

Andere, nog betere optie, is om je antieke kwis (prachtige spelling, kudos) wat te moderniseren en antieke technologie weg te laten

• mar58
Haha dat is nou net de uitdaging van deze opdracht: er komen wat bestanden op de floppys te staan waar ze "iets" mee moeten doen binnen 2 weken tijd. Een deel van de opdracht is dus het uitlezen van de "antieke" floppys :-)
De kwis is heel modern opgezet!

• mar58
http://www.informatique.nl/549766/

Goed dat je t opmerkte. Die van Bol geeft aan geschikt tm W7. Bovenstaande geeft bij specs aan W7/8/10. Zou dus moeten kunnen lijkt me.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:56

br00ky

Moderator Harde Waren
mar58 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 12:33:
Goedemiddag,

Zonder te weten over welke floppydrive jij het hebt, kan je vraag wel eens totaal anders zijn. Derhalve afgesplitst.