Voor de verandering wil ik eens iets wat minder houtje touwtje oplossen en een redelijk weggewerkte aftakking maken van een stopcontact. Meestal werk ik met verlengsnoeren, nu wil ik een aftakking maken van een inbouwstopcontact naar een opbouwstopcontact (een meter verderop), zodat ik geen stopcontact verlies.
Nu heb ik me in zitten lezen, echter kom ik alleen voorbeelden tegen van ingefreesde aftakkingen. Dat gaat me nu nog te ver.
Dus mijn vraag: Hoe kan ik hieruit een veilige aftakking maken? Ikzelf zou gewoon draden aansluiten en dan ertussendoor frummelen, stuk uit plastic opzetstuk zagen/vijlen en vanaf daar met kabelgoot naar opbouwstopcontact doortrekken. Goed/veilig genoeg?
:strip_exif()/f/image/IBo3DtF77bvEAYtGadnEZqbI.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: uitbouwstopcontact moet opbouwstopcontact zijn, zit nog niet helemaal in de terminologie
Nu heb ik me in zitten lezen, echter kom ik alleen voorbeelden tegen van ingefreesde aftakkingen. Dat gaat me nu nog te ver.
Dus mijn vraag: Hoe kan ik hieruit een veilige aftakking maken? Ikzelf zou gewoon draden aansluiten en dan ertussendoor frummelen, stuk uit plastic opzetstuk zagen/vijlen en vanaf daar met kabelgoot naar opbouwstopcontact doortrekken. Goed/veilig genoeg?
:strip_exif()/f/image/IBo3DtF77bvEAYtGadnEZqbI.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: uitbouwstopcontact moet opbouwstopcontact zijn, zit nog niet helemaal in de terminologie
[ Voor 5% gewijzigd door TerraGuy op 24-03-2020 13:00 ]
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.