Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel doet vermoeden wil ik een compact systeem maken/kopen om diensten zoals netflix en de ziggo go app te kunnen streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst onder 200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voorkeur als het systeem wel volgens een soort afstandsbediening kan werken. Dus geïntegreerd of als externe muis die als afstandsbediening functioneert ? weet niet of zo iets bestaat. Verder geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee, als het maar kan streamen vind ik het prima.
Wat verwacht je van ons?[i]
een kost effectieve oplossing om te kunnen streamen.
Ik heb wel aanvullende eisen.
-Moet een internet via de kabel hebben. Wil de streaming pc ook achter in de tuin gebruiken waar het wifi bereik slecht is maar wel een vaste internet kabel aanwezig is. (wifi is een pre)
-4K streaming is een Pre, geen must
-Zoals eerder benoemd liefst te besturen via een afstandbediening.
zelf had ik het volgende device gevonden. Misschien kan iemand mij al vertellen of dit een goede keuze is. of dat ik beter naar een ander soort apparaat kan gaan kijken.
Zoals de titel doet vermoeden wil ik een compact systeem maken/kopen om diensten zoals netflix en de ziggo go app te kunnen streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst onder 200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
voorkeur als het systeem wel volgens een soort afstandsbediening kan werken. Dus geïntegreerd of als externe muis die als afstandsbediening functioneert ? weet niet of zo iets bestaat. Verder geen voorkeur
Ga je overklokken?
Nee, als het maar kan streamen vind ik het prima.
Wat verwacht je van ons?[i]
een kost effectieve oplossing om te kunnen streamen.
Ik heb wel aanvullende eisen.
-Moet een internet via de kabel hebben. Wil de streaming pc ook achter in de tuin gebruiken waar het wifi bereik slecht is maar wel een vaste internet kabel aanwezig is. (wifi is een pre)
-4K streaming is een Pre, geen must
-Zoals eerder benoemd liefst te besturen via een afstandbediening.
zelf had ik het volgende device gevonden. Misschien kan iemand mij al vertellen of dit een goede keuze is. of dat ik beter naar een ander soort apparaat kan gaan kijken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | PC's | Rikomagic MK39 RK3399 | € 121,- | € 121,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 121,- |