Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:02
Ideeën gezocht, 25e verjaardag vriendin in tijden van Corona.

Hoi allemaal!
Op 3 april, net voor het (huidige) eind van de quarantaine, wordt mijn vriendin 25. Eigenlijk zou ik een feestje met haar organiseren, familie, vrienden, halve Sarah in de tuin, enzovoort. Wij nemen vanzelfsprekend de quarantaine heel serieus en zullen dan noodgedwongen haar verjaardag met zijn tweeën vieren.

Ik wil er ondanks de situatie het beste van maken maar ben echt even verslagen door al het aflassen en de ellende eromheen. Kunnen jullie misschien meedenken?

Ik heb zelf het volgende bedacht:
- Een kinderfeestje organiseren voor ons tweeën met een stomme film, een zakje snoep en pannenkoeken versieren.
- Haar schoolkinderen (groep 3) allemaal een videoboodschap laten opnemen. Regelen via haar directeur.

Alle ideeën zijn welkom. Kleine kanttekening: ze is een echte verjaardagsvierder, dus ik wil echt iets op die dag doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hetisookwat op 23-03-2020 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 17:53
Ik vind die videoboodschap wel heel erg leuk!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:08
Ik ben zelf de 31e jarig.
Heb gewoon afgesproken om dit 1 a 2 maanden te verplaatsen.
Voor rest wat doet ze graag? Als zij heel erg van film kijken is, kan dat leuk zijn.
Ik lees uit je verhaal dat ze juf is. Waarschijnlijk knutselt ze dan ook graag.
Ga het bos in en zoek je eigen knutsel project.

Of geef haar een hamster en ga hamsterscapen. Dat is serieus een ding Google het maar eens.
Komen hele gave projecten voorbij, en ze kan foto's meenemen voor in de klas oid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:13
Uitstellen tot na dit gebeuren? Dan is ze toch nog steeds 25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Sowieso wat leuks doen op de dag zelf, al is het maar een filmpje en een borrel.
De videoboodschap is zeker een leuk idee als je dat geregeld krijgt.

Het 'grote' feest kun je dan inderdaad zoals de andere al aangeven uitstellen tot nadere orde.
Mogelijk is de rook in augustus al aardig opgetrokken en kun je zoiets weer regelen.
Mocht het dan alsnog, dit jaar, niet door kunnen gaan dan heb je in ieder geval iets gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Neem een account bij Zoom Web conference en laat iedereen daarop inbellen, wanneer iedereen verbonden is geef haar de laptop (gallery view aanzetten) en ze ziet iedereen op 1 scherm die normaal gesproken op haar verjaardag aanwezig zou zijn.

Je kunt haar camera achtergrond wijzigen naar een verjaardagshoed met 25 erop en regel daarbij dat iedereen thuis taart met koffie/limonade klaar heeft staan.. zodat je met elkaar even extra verbondenheid voelt.

Gratis voor 40minuten.. daarna wordt de sessie gesloten en moet je weer inbellen.

Veel plezier!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
99ruud99 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:05:
Ik ben zelf de 31e jarig.
Heb gewoon afgesproken om dit 1 a 2 maanden te verplaatsen.
Voor rest wat doet ze graag? Als zij heel erg van film kijken is, kan dat leuk zijn.
Ik lees uit je verhaal dat ze juf is. Waarschijnlijk knutselt ze dan ook graag.
Ga het bos in en zoek je eigen knutsel project.

Of geef haar een hamster en ga hamsterscapen. Dat is serieus een ding Google het maar eens.
Komen hele gave projecten voorbij, en ze kan foto's meenemen voor in de klas oid.
Het bos in is een leuk idee! Ik neem het mee in mijn planning.
Een hamster is wat hoog gegrepen, we hebben al een hond en een kat rondlopen en ze heeft niets met zulke kleine diertjes, haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

ErA

Ok here we go:

boek hotel overnachting met roomservice en een dikke jacuzzy.

Dan je kinderfeestje idee uitvoeren (meebrengen zwemkleding verplicht)

Naar je hotel rijden. Om 4 uur inchecken. Kinderfeestje vieren. Roomservice bestellen. Dan is het avondzwemprogramma van start. Na een half uurtje eindigt het kinderfeestje en begint het volwassenen feestje.

Dan mag de badkleding uit en komt de champagne tevoorschijn.

Dit is mijn plan om nog een keertje het idee te hebben weg te zijn.

Ik zou me hier prima bij voelen, wetende dat ik alle andere voorschriften en regels netjes in acht hou.

[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 23-03-2020 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hetisookwat schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:12:
[...]

Het bos in is een leuk idee! Ik neem het mee in mijn planning.
Tja, na de toespraak van Rutte, Grapperhaus en bijna het halve kabinet, zou ik me er nog even niet op verheugen dat (bepaalde) omgevingen toegankelijk zijn op haar verjaardag? Met alle nuance; 99.99% van GoT kent jou niet en jouw vriendin niet dus het is wel een beetje met hagel schieten hoe je een "feestje" organiseert, zeker nu er allerlei beperkingen zijn i.v.m. corona.

Zoals @ErA suggereert; probeer iets te regelen, desnoods in the middle of nowhere, waar je samen het gezellig kan maken en van / met elkaar genieten van de situatie. En het is nog vroeg zat dus je kan (ipv een videoboodschap) ook iedereen alvast vragen om een handgemaakte kaart te maken en die voor 3 april op te sturen naar buren / ouders / postkantoor / whatever. Heb jij een enorme stapel huisvlijt waar ze uren mee bezig is.

Zijdelings: wie weet zat je net een week op vakantie in Laos ofzo en mag je niet terugvliegen voor 15 april. Dan is "een verjaardag" ook een beetje zelf improviseren, met zijn tweeen, zonder direct contact met iedereen. Misschien dat je enige inspiratie / spontaniteit zelf kan regelen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisookwat
MAX3400 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 21:20:
[...]

Tja, na de toespraak van Rutte, Grapperhaus en bijna het halve kabinet, zou ik me er nog even niet op verheugen dat (bepaalde) omgevingen toegankelijk zijn op haar verjaardag? Met alle nuance; 99.99% van GoT kent jou niet en jouw vriendin niet dus het is wel een beetje met hagel schieten hoe je een "feestje" organiseert, zeker nu er allerlei beperkingen zijn i.v.m. corona.

En het is nog vroeg zat dus je kan (ipv een videoboodschap) ook iedereen alvast vragen om een handgemaakte kaart te maken en die voor 3 april op te sturen naar buren / ouders / postkantoor / whatever. Heb jij een enorme stapel huisvlijt waar ze uren mee bezig is.
Groot gelijk heb je wat betreft het bos. Ik probeer eigenlijk te graaien naar wat ideeën en hier op aan te haken of inspiratie op te doen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Vandaag nog video boodschap opgenomen voor een oud collega die deze week jarig is.

De video hield anderhalve meter in acht, begon met handen wassen en daarna een toost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-09 17:39
@Hetisookwat Ik vind het idee van Falcon wel goed.
Als je de laptop aan haar geeft kan iedereen lang zal ze leven gaan zingen voor een extra verrassingseffect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:28
Gast, je vriendin wordt 25. Ze is een vrouw. Dat is een leeftijd die ze niet leuk gaat vinden (spoiler alert: alles na 21 is al kloten en het gaat niet beter worden) dus lekker een pak pannenkoeken maken en een feestje voor 2 doen. :D

Half mei ga ik de 40 aantikken: de whisky staat al klaar om open te gaan; Slainte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is meer een opsomtopic dan het daadwerkelijk wat bijdraagt aan het Corona Themaforum. Als je vriendin een been zou breken, een longonsteking zou hebben, gordelroos zou dragen etc dan verzin je ook vast iets leuks. Succes ermee @Hetisookwat

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.