Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen - Momenteel 1080P, maar wellicht over naar 1440P. COD, PUBG, CSGO etc. Heb nu 3 jaar een I5 6500 met een 1060 6gb en is tijd voor iets nieuws.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete behuizing incl. inhoud!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Realtek ALC1220 onboard.
Ik wil voorlopig weer even vooruit met deze pc vandaar de 3700x. Ook 32gb geheugen is niet nodig, maar voor die paar tientjes extra doe ik het nu liever in 1 keer goed.
Ga je overklokken?
Wellicht XMP voor geheugen en videokaart klein stukje omhoog.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten welk mobo goed is voor deze setup incl. Realtek ALC1220.
Ik ben niet zo'n techneut dus bios moet overzichtelijk en een beetje modern zijn.
Welke moederbord kunnen jullie adviseren met een ALC1220?
Ik heb begrepen dat er een MAX versie van onderstaande komt, maar wanneer is nog niet bekend. Is de "niet MAX" versie ook goed? Deze heeft volgens mij ook geen update meer nodig momenteel?
pricewatch: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC
Gamen - Momenteel 1080P, maar wellicht over naar 1440P. COD, PUBG, CSGO etc. Heb nu 3 jaar een I5 6500 met een 1060 6gb en is tijd voor iets nieuws.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord, muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete behuizing incl. inhoud!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Realtek ALC1220 onboard.
Ik wil voorlopig weer even vooruit met deze pc vandaar de 3700x. Ook 32gb geheugen is niet nodig, maar voor die paar tientjes extra doe ik het nu liever in 1 keer goed.
Ga je overklokken?
Wellicht XMP voor geheugen en videokaart klein stukje omhoog.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten welk mobo goed is voor deze setup incl. Realtek ALC1220.
Ik ben niet zo'n techneut dus bios moet overzichtelijk en een beetje modern zijn.
Welke moederbord kunnen jullie adviseren met een ALC1220?
Ik heb begrepen dat er een MAX versie van onderstaande komt, maar wanneer is nog niet bekend. Is de "niet MAX" versie ook goed? Deze heeft volgens mij ook geen update meer nodig momenteel?
pricewatch: MSI B450 Gaming Pro Carbon AC
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 587,05 | € 587,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 77,99 | € 77,99 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 129,05 | € 129,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.379,94 | ||