Gerelateerde categorieën weergeven in categorie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb me in het verleden een breuk gezocht naar gaming headsets omdat ik in de verkeerde categorie aan het zoeken was namelijk in koptelefoons. In die categorie staan ze dus niet in zoals bijvoorbeeld de koptelefoons van steelseries. Nu dat ik het eindelijk weet snap ik het opzich ook wel maar blijft het toch een beetje scheef omdat dit eigenlijk ook koptelefoons zijn.

Nu lijkt mij het een goed idee om gerelateerde of alternatieve categorieën te plaatsen in een bepaalde categorie zodat ze altijd makkelijk te vinden zijn. En ik kan me voorstellen dat dit bij meerdere categorieën het geval kan zijn dat ze op elkaar lijken en iemand anders mogelijk in de verkeerde categorie zoekt.

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8WYSCaOAvNg9XupQcjouaFQMhU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TXcHBMYmcjaMQiXOZ0HsldjC.png?f=fotoalbum_large

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:19

Mooijekind

Manager Product Content
We tonen wel gerelateerde categorieen alleen op een ander niveau. Als je naar een product gaat binnen een categorie dan staat onder de prijsgrafiek de gerelateerde categorie . Dit kunnen we per categorie instellen dus bij een aantal staat het wel en bij andere weer niet

Tevens als je via de search zoekt op koptelefoons krijg je Gaming Headsets te zien als categorie.