Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van Tweakers.
Ik ben van plan om binnenkort een Valve Index te halen. Nou heeft mijn gaming laptop alleen een Mini-Displayport aansluiting, wat betekend dat ik de Index alleen via een adapter kan aansluiten.

Na veel onderzoek ben ik erachter gekomen dat de enige twee adapters die met de Index werken een Oculus Rift S adapter zijn die je in de doos meekrijgt en een op Amazon die niet meer naar NL shipt.

Ik heb nu Oculus gemailt met de vraag of ze mij een 'vervangende' adapter kunnen sturen, maar daarvoor willen ze het volgende:
• Headset serial number: which can be found by removing the headset facial interface, and starts with "1WMGH" contains 14 digits.
• Unit serial number: which is located on the bottom of the black box and starts with "1WMVR" includes 14 characters.
• Retail receipt or invoice including item, retailer, price, and date -OR- Oculus order number.

Als ik van een van jullie die een Rift S heeft deze info kan kopieren, dan zou je mijn leven redden en dan zou ik een game op Steam voor je halen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Maar... ik ga je topic meteen sluiten.. Een tweedehands adapter kopen zou ik nog kunnen snappen, maar meehelpen met fraude is niet de bedoeling.. En dat is is het richting Oculus. Daarom sluit ik je topic, helaas.

Je zou een advertentie kunnen plaatsen op https://tweakers.net/aanbod/zoeken/?vat=v met de vraag of iemand er een over heeft. Als je bereid was iemand Doom Eternal cadeau te doen dan zou de adapter overkopen ook moeten passen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.