[bug] Ascii (?) code tijdens bewerken shopreview

Pagina: 1
Acties:

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Zojuist een shopreview geplaatst bij Megekko. Daar heb ik een typo gemaakt dus moest hem nog even weer bewerken. Toen kreeg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H8xiShra1O6sXqvTBn9TiuFmC8g=/f/image/duNIvpUq8IQxePG8acUPbdbE.png

Vervolgens ziet de review er wél goed uit na opslaan. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:33

DaFeliX

Tnet Devver
Allereerst, dank je wel voor je melding. Daarna mijn excuses voor de late reactie, maar ik had niet eerder tijd om er naar te kijken.

Het gaat inderdaad niet helemaal goed, en heb de oorzaak ondertussen gevonden. Ik ben bezig met een fix te schrijven, en als alles goed gaat komt deze met de eerstvolgende release (komende dinsdag) mee; en is daarmee het probleem verholpen :)

[ Voor 0% gewijzigd door DaFeliX op 26-03-2020 07:16 . Reden: geen excuses ]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Niet excuseren. Mooi om te zien dat de site blijft doorontwikkelen. Keep up the good work. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$