Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Dit zie je: Wikipedia: Character encodings in HTML
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Allereerst, dank je wel voor je melding. Daarna mijn excuses voor de late reactie, maar ik had niet eerder tijd om er naar te kijken.
Het gaat inderdaad niet helemaal goed, en heb de oorzaak ondertussen gevonden. Ik ben bezig met een fix te schrijven, en als alles goed gaat komt deze met de eerstvolgende release (komende dinsdag) mee; en is daarmee het probleem verholpen
Het gaat inderdaad niet helemaal goed, en heb de oorzaak ondertussen gevonden. Ik ben bezig met een fix te schrijven, en als alles goed gaat komt deze met de eerstvolgende release (komende dinsdag) mee; en is daarmee het probleem verholpen
[ Voor 0% gewijzigd door DaFeliX op 26-03-2020 07:16 . Reden: geen excuses ]
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Niet excuseren. Mooi om te zien dat de site blijft doorontwikkelen. Keep up the good work.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$