vragen voor HW voor helden (kinderen van)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
kunnen jullie vragen of ICT bedrijven HW kunnen doneren /.tegen inkoop prijs / betaal regeling voor HW (tablet/laptop) voor de thuisblijvers (lees kinderen)
- tablet (lenovo/asus 100,- tablet 10")
- laptop (leuk instap model ?)
+ eventueel koptelefoon (earcovering) van 10,- oid

Veel van onze helden zitten met kids thuis, die schoolwerk krijgen .. maar niet kunnen maken omdat onze helden vaak niet riant betaald krijgen .. (kritieke lijst bv ?)
Ook bedrijven die oude HW doneren willen doneren (via tweakers/lokaal) er zijn vast tweakers (zoals ik) die ophalen secure wipen en geschikt willen maken en bij bv voedselbank afwillen leveren.

ik heb zelf bcc benaderd, maar ik denk ook dat de vrees is dat ze overspoeld worden (duh) maar als ze al een aantal / beperkt kunnen aanbieden zou dit beter zijn .. wellicht dat concurrenten "volgen" (hopenlijk)

ps ik doe dit niet "persoonlijk" dus vermelding (nah) ik heb liever dat als er wat mensen geholpen kunnen worden .. Jullie hebben wellicht wat meer rijkwijdte ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:50
soort
https://www.auto.nl/zorgheldenauto
maar dan voor de IT sector :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-10 21:50

g0tanks

Moderator CSA
Wil je met dit topic enkel aandacht vragen voor dit onderwerp, of zelf ook iets opzetten waarmee je hardwarewinkels in contact brengt met ouders met vitale beroepen?

[ Voor 4% gewijzigd door g0tanks op 24-03-2020 20:19 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
@g0tanks ik wil best lokaal helpen om pc's van A naar B te krijgen, als er oude HW gedoneerd word voor kids zodat ze in contact kunnen komen met leraar enzo

@flashback1989 ja dat dacht ik dus (maar dan serieuze korting (inkoop prijs oid) voor kritieke beroepen oid ..
breng je loonstrook ofzo ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

vso schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:21:

@flashback1989 ja dat dacht ik dus (maar dan serieuze korting (inkoop prijs oid) voor kritieke beroepen oid ..
breng je loonstrook ofzo ..
Ik zal het wel verkeerd zien; ook "kritieke IT'ers" vallen onder die lijst die (verplicht) thuis zitten en waarvan de kinderen ook thuis zitten. En er zijn wel meer "kritieke beroepsgroepen" die het land draaiend houden (volgens Rutte) die per huishouden toch echt meer dan modaal er warmpjes bij zitten.

Waar wil je dan de arbitraire grens leggen van "dat kind van die ouder krijgt wel een device", "dat kind met die ouder niet"?

Waarschijnlijk begrijp ik je bedoeling en verwoording absoluut verkeerd maar het komt een beetje op me over dat "de organisatie" gaat bepalen waar een koopkrachtgrens ligt en op basis daarvan spullen verzamelen & herverdelen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 22:25:
[...]

Ik zal het wel verkeerd zien; ook "kritieke IT'ers" vallen onder die lijst die (verplicht) thuis zitten en waarvan de kinderen ook thuis zitten. En er zijn wel meer "kritieke beroepsgroepen" die het land draaiend houden (volgens Rutte) die per huishouden toch echt meer dan modaal er warmpjes bij zitten.

Waar wil je dan de arbitraire grens leggen van "dat kind van die ouder krijgt wel een device", "dat kind met die ouder niet"?

Waarschijnlijk begrijp ik je bedoeling en verwoording absoluut verkeerd maar het komt een beetje op me over dat "de organisatie" gaat bepalen waar een koopkrachtgrens ligt en op basis daarvan spullen verzamelen & herverdelen?
al breed over nagedacht..

Tja met een BIG registratie pak je ook de groep (huis)artsen die meer verdienen, daarom zou ik zeggen loonstrook ..
Welke grens je ook stelt je gaat "winners" en verliezers hebben. ofwel mensen die er misbruik van maken ..
maar kritiek beroep heb je niet de rest van de bevolking, en tja die beroepen zijn papa en/of mama wel op pad terwijl wij op onze aars thuis zitten.
Je kan ook onmogelijk verwachten dat winkelier met HR belt, tja wat doet pietje met personeelslid nummer x
voor een werk ?
Maar moet je daarom een actie niet doen ?

Als een winkelketen het met "fikse" korting weggeeft zou ik adviseren producten die bottom range zijn .. (niet sup par) bv tablet van 100,- voor 75 a 50 euro en laptop idem . het gaat erom dat je kids youtube/facetime en web(leer) spelletjes kan laten doen .. iets wat niet veel CPU vraagt en tijdverdrijving verzorgt.
Oude HW is dezelfde insteek .. (youtube/webgames) en mensen die zich "aanmelden" of het krijgen moeten ook een gegeven paard niet in de bek kijken. oftewel graag of wil niet.

TLDR: je bereik is niet 100% en alles dekkend .. maar hel het zijn beide mooie gebaren vanuit warme hart(en) en je hoopt op de goedheid van de ontvanger dat die het echt nodig heeft.

Tja vanalles

Pagina: 1