Sony WH 1000XM3 met meerdere BT apparaten verbinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
https://helpguide.sony.ne...ontents/TP0001703113.html

Volgens de handleiding zou ik de headset middels AD2P moeten kunnen connecten met meer dan 1 apparaat. Dat is ook de bedoeling, maar ik weet niet wat ik nu verkeerd doe.

1 Ik koppel de headset aan een yealink T46G >succes
2 Ik koppel de headset aan een iPhone X > succes

Na stap 1 werkt het. Na stap 2 werkt de iPhone, maar de yealink niet meer, ondanks dat het toestel aangeeft verbonden te zijn.

Wat zie ik over het hoofd?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zelfde issue hier alleen dan met een iPad en iPhone.... Ik krijg het maar niet voor elkaar :/
Volgende keer toch maar voor de Bose gaan, die hebben hun zaakjes toch echt wel een stuk beter op orde.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 11:12
Hier ook in bezit van de headset. Als ik bluetooth met mijn computer verbonden(muziek) en daarna met mijn iphone (spraak) - dan doet ie het hier prima.

Wat ik heb moeten aanpassen is op de computer (win 10) in eigenschappen van de MX3 de 'handsfree telefonie' moeten uitschakelen. Vervolgens staat de bluetooth headset alleen nog maar als: _muziek_ aangegeven en niet meer als _muziek,spraak_

Daarna kon ik zonder dat de connectie wegviel met de iphone verbinden. Miisschien zal het voor jouw devices net even anders zijn. Ook kan je misschien in de app van de MX3 nog wat aanpassen.

Ik kwam er achter dankzij deze link:

https://techpulse.be/tips...eel-beter-met-windows-10/

Edit na 30min: Ik merk wel op zodra de headset met telefoon als met computer verbonden is dat de verbinding van de computer wegvalt af en toe. Misschien dat dat komt door mijn inferieure bluetooth usb die er nu in zit.

[ Voor 13% gewijzigd door iamzero456 op 23-03-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 09:13

DeFeCt

je wéét toch

iamzero456 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 09:51:
Hier ook in bezit van de headset. Als ik bluetooth met mijn computer verbonden(muziek) en daarna met mijn iphone (spraak) - dan doet ie het hier prima.

Wat ik heb moeten aanpassen is op de computer (win 10) in eigenschappen van de MX3 de 'handsfree telefonie' moeten uitschakelen. Vervolgens staat de bluetooth headset alleen nog maar als: _muziek_ aangegeven en niet meer als _muziek,spraak_

Daarna kon ik zonder dat de connectie wegviel met de iphone verbinden. Miisschien zal het voor jouw devices net even anders zijn. Ook kan je misschien in de app van de MX3 nog wat aanpassen.

Ik kwam er achter dankzij deze link:

https://techpulse.be/tips...eel-beter-met-windows-10/

Edit na 30min: Ik merk wel op zodra de headset met telefoon als met computer verbonden is dat de verbinding van de computer wegvalt af en toe. Misschien dat dat komt door mijn inferieure bluetooth usb die er nu in zit.
Hoe verbindt de Sony met jouw Windows 10 computer? Als ik hem opzoek dan vindt hij de koptelefoon alleen als LE_WH-1000XM3 en verschijnt hij onder Other devices waar Windows er niks mee kan...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 11:12
DeFeCt schreef op maandag 23 maart 2020 @ 13:00:
[...]

Hoe verbindt de Sony met jouw Windows 10 computer? Als ik hem opzoek dan vindt hij de koptelefoon alleen als LE_WH-1000XM3 en verschijnt hij onder Other devices waar Windows er niks mee kan...
Via een bluetooth module, Anycom Blue USB Adapter USB-130. Nadat de wifi module ineens besloot bluetooth weg te mieteren, ik hoop software gerelateerd. Ooit misschien windows opnieuw installeren, maar voor nu werkt deze module prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDcI_Lg5SzmWhY56dRF7gbCaSIU=/f/image/3g9Wr5KJGEviaTzkTVgnRE33.jpg

Dan vervolgens onder Bluetooth en andere apparaten > Bluetooth of ander apparaat toevoegen en laten zoeken.
Op je headset (die helemaal uit staat) de aan knop indrukken, tot je hoort: pairing. Dan vond ie hem vrijwel direct en in de goede modus op windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-10 09:13

DeFeCt

je wéét toch

...net een update van Windows gedaan en nu vindt hij hem wel goed... :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Ik loop ook tegen iets dergelijks aan denk ik. Ik verbind de xm3 met een fiio x1 muziekspeler. Dat werkt. Terwijl het muziek speelt kan ik vanaf mijn iphone met de app instellingen wijzigen op de xm3. Dus er is wel degelijk enige connectie. Echter bovenin het iphone scherm zie ik geen status indiciatie van de batterij van de hoofdtelefoon en ook binnenkomende gesprekken worden niet gemeld.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1