AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Vraag
Alle reacties
Of ik lees het verkeerd. Maar alt+spatie geeft je wat opties, dus je zou ook maximize window kunnen proberen.
Maar als ze toch echt 'buiten beeld' staan, kan je ook <win>+<pijltje rechts/links> proberen. Dat verplaatst hele programma's links/rechts over (virtuele) beeldschermen.
[ Voor 38% gewijzigd door Trinsec op 23-03-2020 09:10 . Reden: Whoops, alt-spatie niet alt-enter. :P ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Kijk eens in je scherminstellingen of er nog een tweede scherm wordt gedetecteerd. Ik heb dit probleem ook wel eens als mijn tv is aangesloten en uit staat. Dan zie ik het bureaublad niet maar daar worden mijn venster geopend.
Ik heb zelf het gevoel dat er misschien iets mis is gegaan met een Windows Update. In Paint is het voor mij ook niet meer mogelijk om iets op te slaan, dan loopt het programma gewoon vast. Hetzelfde heb ik in Chrome met opslaan en bestand kiezen. Deze problemen traden op hetzelfde moment op.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Je kunt ook Windows knop en de pijltjes gebruiken voor vensterverplaatsingen.Trinsec schreef op maandag 23 maart 2020 @ 09:06:
Klinkt alsof ze ergens buiten beeld staan. Selecteer eentje in je taakbalk (alsof je het wilt openen) en doe alt+spatie, en dan 'm'ove (of wat het ook moge zijn in het Nederlands als je een Nederlandse Windows hebt) en gebruik daarna de pijltjestoetsen?
Dat zei ik toch ook in de laatste alinea?jeroen3 schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 21:19:
[...]
Je kunt ook Windows knop en de pijltjes gebruiken voor vensterverplaatsingen.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8