Teleconferencing op grote schaal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hoewel ik voor het kleinzakelijk leven een prima oplossing heb gevonden in het televergaderen in Microsoft Teams, krijg ik nu de volgende uitdaging: Teleconferencing in de politiek!

De verschillende oplossingen die tot nu toe mijn pad hebben gekruisd, werken prima op kleine schaal. Echter; het verbaast mij een beetje dat veel van de software die ik tot nu toe heb getest erg slecht om kan gaan met het wat zachtere geroemoer. Het lijkt zelfs alsof de gemiddelde gaming-VOIPs het beter voor elkaar hebben wat dat betreft.

Los daarvan komt er met de politiek een extra uitdaging. Normaliter gooi je je microfoon aan dat er een lampje gaat branden, of kun je in de zaal je hand opsteken tot de voorzitter je het woord geeft. Op afstand wordt dat wat moeilijker, met 20-45 man in een groepsgesprek gaat het geheid een zootje worden.

Hebben jullie in jullie oplossingen een tool gevonden dat beter inspeelt op deze, toegegeven, specifieke situatie? Enige tips en omdenken zijn welkom!

Bij voorbaat dank!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Cisco heeft daar wel complete oplossingen voor. Is een beetje een niche, denk niet dat je daar een of andere kleine oplossing voor kan gebruiken die al bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0

Aer0

Prutsert.

Topicstarter
johnkeates schreef op maandag 23 maart 2020 @ 02:20:
Cisco heeft daar wel complete oplossingen voor. Is een beetje een niche, denk niet dat je daar een of andere kleine oplossing voor kan gebruiken die al bekend is.
Heel fijn! Ik ga spitten. Weet je toevallig iets specifiekers hoe het heet of kun je mij in de juiste richting sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In zoom kan je je hand opsteken. En dan kan de moderator jouw mic openen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Voor de overheid heb je niet echt een 'webshop' waar je even wat bestelt, je kan contact opnemen en eerst met een accountmanager beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien is dit een start: https://www.cisco.com/c/e...datasheet-c78-742168.html

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 23-03-2020 02:43 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aer0

Aer0

Prutsert.

Topicstarter
Pagina: 1