Ik ben al jaren bezig met dubben en nu tijd gehad wat samen te stellen en wil er dan ook voor gaan.
Vorige build had ik problemen met geheugen dat het wel deed maar niet het juiste was.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk graag met fotos, knutsel wat met renderen van 3d modellen vanuit fotos. Speel graag een spelletje op zijn tijd (Elite Dangerous).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ronde de € 1250,- wil ik uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn 1050ti gaat mee uit mijn huidige pc, ook een 3tb HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al jaren fan van MSI, en heb een LG tv die goed bevalt (vandaar de LG monitorkeuze)
Ook mijn huidige SSD van Crucial ben ik prima tevreden over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een stille pc, geen ratelende schijven, loeiende ventilatoren. Het blijft een uitdaging.
Ga je overklokken?
Ik verwacht met geheugen wat te tweaken, wellicht de processor iets, dan is de lol er waarschijnlijk snel af en wil ik een stabiel en futureproof systeem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de 3700X fijner dan bv de 3600 met rekentaken en merk je het met werken dagelijks wel?
Moederbord voldoende voor 1 of 2 hardeschijven, in de toekomst een extra m2kaartje?
Kan ik nu volstaan met een 500gb m2 kaartje ipv 1 tb om mijn budget te halen?
Is een cooler echt nodig of werkt de wraith prima cooler voorlopig ook wel?
Doe ik mezelf een plezier met de monitor of is een 27"GL850 van LG een betere keuze?
Naja, is het een mooie bang for the buck
??
Vorige build had ik problemen met geheugen dat het wel deed maar niet het juiste was.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk graag met fotos, knutsel wat met renderen van 3d modellen vanuit fotos. Speel graag een spelletje op zijn tijd (Elite Dangerous).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ronde de € 1250,- wil ik uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn 1050ti gaat mee uit mijn huidige pc, ook een 3tb HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 112,66 | € 112,66 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 86,99 | € 86,99 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 34GL750-B Rood, Zwart | € 424,71 | € 424,71 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 86,06 | € 86,06 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,90 | € 92,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.201,32 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al jaren fan van MSI, en heb een LG tv die goed bevalt (vandaar de LG monitorkeuze)
Ook mijn huidige SSD van Crucial ben ik prima tevreden over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een stille pc, geen ratelende schijven, loeiende ventilatoren. Het blijft een uitdaging.
Ga je overklokken?
Ik verwacht met geheugen wat te tweaken, wellicht de processor iets, dan is de lol er waarschijnlijk snel af en wil ik een stabiel en futureproof systeem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Is de 3700X fijner dan bv de 3600 met rekentaken en merk je het met werken dagelijks wel?
Moederbord voldoende voor 1 of 2 hardeschijven, in de toekomst een extra m2kaartje?
Kan ik nu volstaan met een 500gb m2 kaartje ipv 1 tb om mijn budget te halen?
Is een cooler echt nodig of werkt de wraith prima cooler voorlopig ook wel?
Doe ik mezelf een plezier met de monitor of is een 27"GL850 van LG een betere keuze?
Naja, is het een mooie bang for the buck
Happy climber