Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Fotobewerking (Lightroom), Office en browsen. Niet voor gaming (Nu niet en in de toekomst niet). Ik wil er uiteindelijk wel een setup met twee Quad HD of 4K schermen van maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000 euro, exclusief monitor en invoerapparaten, inclusief assemblage. Ik heb niet de interesse om hem zelf te bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen toetsenbord, muis en beeldscherm (nieuwe beeldschermen bewaar ik voor later).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben helaas weinig bekend met die materie. Verwacht een snelle NVME SSD voor programma's en ca 2TB voor foto's/data.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor AMD of Intel. Ik vind de zojuist gepresenteerde Fractal Design Era wel een bijzonder mooie kast. Begrijp dat er veel goedkopere opties zijn, maar het oog wil ook wat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact en stil. Energiezuinig is een pré. Heb graag mijn fotocatalogus (en eventueel foto's) lokaal staan. Voor backup heb ik een NAS (onsite en offsite).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zoveel mogelijk bang voor mijn buck en ben op zoek naar een afgewogen combinatie van componenten. Mijn budget hoeft niet op. Wil graag een systeem waar ik geen omkijken meer naar heb en waar ik lang (>5 jaar) plezier van kan hebben.
Heb met mijn beperkte kennis al een voorzetje gemaakt
Fotobewerking (Lightroom), Office en browsen. Niet voor gaming (Nu niet en in de toekomst niet). Ik wil er uiteindelijk wel een setup met twee Quad HD of 4K schermen van maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000 euro, exclusief monitor en invoerapparaten, inclusief assemblage. Ik heb niet de interesse om hem zelf te bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen toetsenbord, muis en beeldscherm (nieuwe beeldschermen bewaar ik voor later).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben helaas weinig bekend met die materie. Verwacht een snelle NVME SSD voor programma's en ca 2TB voor foto's/data.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor AMD of Intel. Ik vind de zojuist gepresenteerde Fractal Design Era wel een bijzonder mooie kast. Begrijp dat er veel goedkopere opties zijn, maar het oog wil ook wat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact en stil. Energiezuinig is een pré. Heb graag mijn fotocatalogus (en eventueel foto's) lokaal staan. Voor backup heb ik een NAS (onsite en offsite).
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil zoveel mogelijk bang voor mijn buck en ben op zoek naar een afgewogen combinatie van componenten. Mijn budget hoeft niet op. Wil graag een systeem waar ik geen omkijken meer naar heb en waar ik lang (>5 jaar) plezier van kan hebben.
Heb met mijn beperkte kennis al een voorzetje gemaakt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty X470 Gaming-ITX/ac | € 168,- | € 168,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 198,85 | € 198,85 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 86,06 | € 86,06 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 164,99 | € 164,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 817,86 | ||
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?