Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game PC 1440P voor de toekomst

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robbie521
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-02 10:07
Ik heb deze vraag aan jaar geleden al gesteld. Alleen is er door een gebeurtenis in de privé sferen helaas niet van gekomen.
Nu ben ik er compleet klaar voor en wil een goeie raming pc kopen. Ik heb al diverse dingen uitgezocht en twijfel of het allemaal bij elkaar past en of het een juiste aankoop is.
De pc zal worden samengesteld bij alternatie en daar oorwormen gebouwd. Ik zit in de techniek maar ben te weining met dit soort zaken bezig om hem zelf te bouwen.
mijn keuze voor zoiets is omdat later upgraden dan makkelijker zal gaan inplaats van nu een pre build te kopen.

Ik heb eigenlijk de bestbuy van jan en maart gemimed.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal veel al worden gebruikt voor gamen en word verwerken. Er zal en enkel keer een video of foto op bewerkt worden van de vakanties. ik heb een scherm op 1440P er wordt dus niet op 4K gespeeld.
De games zijn COD, Ghost recon, battlefield en een aantal sim games zoals sims 4 city skylines. En in de toekomst vast nog wel wat meer.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1800 euro dit is dan met de 100 euro voor het bouwen en inclusief windows.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een acer predator scherm waar ik momenteel op game. Dit is een scherm met Gsynq vandaar ook de keuze voor een RTX video kaart.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik was ik eerst heel ver in gegaan. Maar ik denk dat een RTX2070 super op dit moment meer dan genoeg is. wel wil ik er een SSD in hebben en een AMD CPU

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals hierboven staat een RTX kaart en AMD CPU. De case wil ik van NZTX de 510i maar dat is smaak denk ik

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil kunnen spelen op redelijk hoge settings op 1440P ik speel nu veelal op PS4 dit is voor het eerst dat ik echt voor game PC ga.

Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.

Wat verwacht je van ons?
Het is kijken of het systeem bij elkaar past en of het de bang for the buck is.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 289,-€ 289,-
1MoederbordenASRock X570 Steel Legend€ 205,90€ 205,90
1VideokaartenGigabyte GeForce RTX 2070 SUPER Gaming OC 3X White 8G€ 568,-€ 568,-
1BehuizingenNZXT H510i Zwart/Wit€ 104,90€ 104,90
1BesturingssystemenMicrosoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI€ 105,95€ 105,95
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 88,-€ 88,-
1VoedingenSeasonic Focus PX-650€ 123,90€ 123,90
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 129,05€ 129,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.614,70

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:02
X570 voegt niets toe. pricewatch: MSI B450 Tomahawk MAX Dat geld kan je beter in een TLC ssd steken. pricewatch: PNY XLR8 CS3030 1TB
Geheugen naar pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK voor betere compatibiliteit en stabiliteit met Ryzen 3xxx.
Voeding naar een betere pricewatch: be quiet! Straight Power 11 550W want 550w is meer dan genoeg. Of pricewatch: be quiet! Straight Power 11 Platinum 550W als je Platinum wil.

• Robbie521
Uszka schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:34:
X570 voegt niets toe. pricewatch: MSI B450 Tomahawk MAX Dat geld kan je beter in een TLC ssd steken. pricewatch: PNY XLR8 CS3030 1TB
Geheugen naar pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK voor betere compatibiliteit en stabiliteit met Ryzen 3xxx.
Voeding naar een betere pricewatch: be quiet! Straight Power 11 550W want 550w is meer dan genoeg. Of pricewatch: be quiet! Straight Power 11 Platinum 550W als je Platinum wil.
Bedankt voor de reactie. ik zit omdat het systeem wil laten bouwen bij alternatie wel vast met de materialen die hun ik hun in hun systeem hebben.

ik heb de SSD vervangen voor de https://tweakers.net/pric...0-lite-1tb/specificaties/ deze heeft volgens de price watch ook TLC opslag.
Voor het moederbord zit er geen enkel voordeel in een X570 bord?
De voeding heb ik de 650Watt versie van jou merk en type genomen. Dit omdat alternate afraad om er een 550 watt te nemen en daarom dat je deze ook niet kan selecteren.

• Uszka
Waarom bij Alternate en niet bij Azerty of SiComputers?

• Robbie521
Heb ze vergeleken en qua prijs zijn ze gelijk en qua onderdelen zo goed als. Dit is de reden dat ik eigenlijk bij alternate ben blijven hangen. De pc builder is goed opgebouwd en haalt er al veel keuzes vanaf.

• Uszka
De pc builder van Alternate is helemaal niet zo goed, zo wordt er steevast een te zware of niet interessante voeding door je strot geduwd. De aftersales van Alternate is ook niet alles.
Pagina: 1