Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Rosetta@home] hitparade van week 13 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:52
@Oipo oke nou mijne deed afgelopen dagen 7 a 8k per 8 uur. Daar keek ik alleen maar naar. Dus vandaar dat het mij niet bijzonder veel leek. Ik draai niet 24/7 dus mijn RAC zal nooit zo hoog komen.
Overigens is het ook afhankelijk van het aantal rosetta mini tasks die je krijgt. Die leveren zo te zien een stuk meer punten op dan de rosetta 4.07.

[Voor 24% gewijzigd door Arjant2 op 30-03-2020 20:40]

• BlueTooth76
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 07-07 12:24

BlueTooth76

Let the sun shine!

Kreeg net 6,755 punten voor de eerste 24 taken die klaar waren op een 3900X in ongeveer 8,5 uren.

Dus als je dat doortrekt naar een dag dan is ~19.000 punten per dag wel ongeveer "logisch" voor deze CPU.

Met wat overklokken is 5 tot 10% winst mogelijk maar vermoedelijk wel met een hoge penalty qua stroomverbruik. Ga het binnenkort wel eens testen als m'n HDMI dummy's binnen zijn, kan er nu niet bij met ThightVNC (krijg zwart beeld). Boinc kan ik uiteraard wel managen via RPC.

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:52
BlueTooth76 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 21:18:
Kreeg net 6,755 punten voor de eerste 24 taken die klaar waren op een 3900X in ongeveer 8,5 uren.

Dus als je dat doortrekt naar een dag dan is ~19.000 punten per dag wel ongeveer "logisch" voor deze CPU.

Met wat overklokken is 5 tot 10% winst mogelijk maar vermoedelijk wel met een hoge penalty qua stroomverbruik. Ga het binnenkort wel eens testen als m'n HDMI dummy's binnen zijn, kan er nu niet bij met ThightVNC (krijg zwart beeld). Boinc kan ik uiteraard wel managen via RPC.
Waarschijnlijk geen Mini's meer er bij. Die leveren aanzienlijk meer punten op, die waren er van de week nog wel. Daarom nu wat minder punten vermoed ik.
Overigens is het nu helemaal opgedroogd met units.

• Astennu
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05-07 22:22

Astennu

-= RX 5700 XT 50th =-

Het lijkt er op dat Rosetta er nu inderdaad ook helemaal doorheen is net als F@H.
Opzich natuurlijk heel goed nieuws dat al dat werk zo snel gedaan is :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True