Toon posts:

Fuck... Teac R55S en Windows 2000 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Howdy,

Ik heb een probleempje met Windows 2000 icm een Teac R55-S brander... :(

Tijdens het booten gaat m'n CD LED'je ineens aan en blijft deze aan. Het LED'je blijft heel vaag continu branden. Als ik er een CD in douw kan ik niet meer in bv My Computer kijken... vaag... Als ik de CD eruit haal floept dan ineens My Computer tevoorschijn...

Heb net geupgrade van WinME naar Win2k en in WinME deed 'ie het nog perfect?

Oh ja, de SCSI controller is van Dawi-Control... een DC2974 met nieuwste drivers.

Help!

Verwijderd

Geen problemen hier met TEAC 55S op een Diamond fireport 40 met w2k.
Zou als ik jou was even de adaptec aspi drivers installeren.

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03-2025
Er is een speciale Firmware update (1.0R) voor de TEAC R55S voor Windows 2000 problemen.

Probeer dat eens en laat me weten of het WEL of NIET gelukt is.

Plannen is voor loosers

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 18:07

syserr

kangoeroe

he, dat had ik nou ook precies, ben er niet uitgekomen en heb em maar in m'n andere (w98) pc gezet :)

edit:

waar haal je die nieuwe firmware voor win2000 dan? op de teac firmware update site van de CD-R55S staat: "CD-R55S Updater download ( 2/ 1/2000 Update! ) " en worden "Windows98(English/Japanese version) Windows95(English/Japanese version) Windows NT4.00(English/Japanese version)" als OS genoemd

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

Dit probleem had ik ook onder W2K en XP. Na allerlei firmwares & drivers kwam ik, per toeval, erachter dat ik gewoon in cd'tje IN de brander moest hebben zitten, bij een koude boot!