Ik zoek een?
Wil mijn game-pc upgraden met een nieuwe cpu en dus ook moederbord en geheugen. Op het systeem wordt soms een beetje gewerkt maar wordt vooral gebruikt voor games. Viel mij op dat ik bij Call of Duty Warzone tegen de limieten van mijn cpu aanloop. Momenteel draai ik een 2500k op 4.4ghz (al sinds 2012 stabiel). Ben nu niet meer echt van plan te gaan overklokken.
Wat is je budget?
Wil het liefst goede value for money. Zoals destijds met de 2500k. Daar heb ik nu echt belachelijk lang mee kunnen doen. Dus als ik iets meer moet uitgeven en dan weer echt lang vooruit kan ook goed. Had nu een setje van onder de 500 ingedachten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI heeft mij nog nooit teleurgesteld. Echter de laatste keer dat ik een pc ging samenstellen was in 2012
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huiskamer.
Zelf kwam ik op onderstaande set uit maar heb een aantal vragen/afwegingen. Nog even getwijfeld over een 9600K uit de stal van Intel maar als ik het zo lees kan ik beter een Ryzen 5 3xxx halen.
Wil mijn game-pc upgraden met een nieuwe cpu en dus ook moederbord en geheugen. Op het systeem wordt soms een beetje gewerkt maar wordt vooral gebruikt voor games. Viel mij op dat ik bij Call of Duty Warzone tegen de limieten van mijn cpu aanloop. Momenteel draai ik een 2500k op 4.4ghz (al sinds 2012 stabiel). Ben nu niet meer echt van plan te gaan overklokken.
Wat is je budget?
Wil het liefst goede value for money. Zoals destijds met de 2500k. Daar heb ik nu echt belachelijk lang mee kunnen doen. Dus als ik iets meer moet uitgeven en dan weer echt lang vooruit kan ook goed. Had nu een setje van onder de 500 ingedachten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI heeft mij nog nooit teleurgesteld. Echter de laatste keer dat ik een pc ging samenstellen was in 2012
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huiskamer.
Zelf kwam ik op onderstaande set uit maar heb een aantal vragen/afwegingen. Nog even getwijfeld over een 9600K uit de stal van Intel maar als ik het zo lees kan ik beter een Ryzen 5 3xxx halen.
- Moederbord. Ik wil niet perse gaan overklokken maar wil wel gewoon een degelijk moederbord. SLI is ook niet aan de orde. Momenteel heb ik een 1070gtx, die vervang ik op den duur voor een andere kaart. Liefst wel een beetje rap geheugen erin. Twijfelde over een X570 gaming plus of een x470 gaming plus max. Ik lees dat die wel van betere kwaliteit zijn. Heb momenteel een normala SATA ssd, twijfel dus of ik voor de x570 moet gaan om een snellere ssd te kunnen. Of bied de B450 Tomahawk ook genoeg mogelijkheden hiervoor?
- Geheugen, het geheugen komt uit de best buy guide, lijkt mij prima. Al zie ik voor weinig extra geld wel 3600 mhz setjes. Maar geloof dat alleen de X570 dat ondersteund. Nu lees ik wel mensen die dat redden op een tomahawk. Kan dat met een overklok?
- De koeler, wil niet te veel herrie. Nu een Gelid Tranquillo rev 2. Bevalt prima. Is de stock koeler veel luidruchtiger?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 111,75 | € 111,75 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 86,06 | € 86,06 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 369,81 | ||