Deze hoofdtelefoon heeft 3 dagen perfect gewerkt; daarna viel hij uit na 1/2 u (nochtans volledig opgeladen), wat later werd de muziek onderbroken door een zware bromtoon en tenslotte bleef de hoofdtelefoon aan, wat ik ook deed om 'm af te zetten. Ik heb 'm binnengebracht bij de verkoper die mij na enkele dagen verwittigde dat ik een ander mocht komen halen.
Na een week gebruik zonder problemen kan ik 'm weer niet uitzetten, laat staan verder luisteren. De bromtoon heb ik gisteren opnieuw gehoord; na opnieuw verbinden was dit euvel opgelost. Nu zit ik opnieuw zonder hoofdtelefoon.
Is dit een fabricagefout? Heeft de verkoper mij hetzelfde toestel teruggegeven in een nieuwe doos?
Wie weet raad?
Na een week gebruik zonder problemen kan ik 'm weer niet uitzetten, laat staan verder luisteren. De bromtoon heb ik gisteren opnieuw gehoord; na opnieuw verbinden was dit euvel opgelost. Nu zit ik opnieuw zonder hoofdtelefoon.
Is dit een fabricagefout? Heeft de verkoper mij hetzelfde toestel teruggegeven in een nieuwe doos?
Wie weet raad?