Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1357362

Topicstarter
Mijn vraag
...ik heb een Wifi versterker van Kpn en het daarop ingestelde wachtwoord werkt niet meer. Hoe kan ik een wachtwoord instellen op de versterker Arcadyan dual band

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:05
Surf naar het IP adres van de versterker, login met het wachtwoord vermeld op de sticker en ga dan naar access point instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:45
Volgens mij nam hij standaard het wachtwoord van de experiabox over, je kunt dus in de experiabox kijken wat eht kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
in het ergste geval moet je hem resetten...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt het default WW aangepast?
Gewoon ding resetten naar factory settings denk ik. Dan weer inloggen met ww op sticker.
En weer aanpassen en volgende keer opschrijven

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:22

lier

MikroTik nerd

Wat zou het fijn zijn als ze daar handleidingen voor hebben...:
https://www.kpn.com/inter...gen.htm#!/devices/all/kpn

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddietheBrown
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-11-2020
Goedenavond,

Ik heb ook een Wifi-versterker van Arcadyan. Ik kan deze via zijn ip benaderen. Maar als ik het ww moet wijzigen en ik de mogelijke letters, cijfers en tekens en zo gebruik, krijg ik een scherm met allerlei "tips" waar het ww aan moet voldoen, terwijl ik dat juist gedaan heb.
Heeft iemand een idee hoe dat kan? Ik gebruik als provider Buget Alles in 1, een clone van KPN en geheel via het glasvezelnetwerk van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jens2-0
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-02-2022
EddietheBrown schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:14:
Goedenavond,

Ik heb ook een Wifi-versterker van Arcadyan. Ik kan deze via zijn ip benaderen. Maar als ik het ww moet wijzigen en ik de mogelijke letters, cijfers en tekens en zo gebruik, krijg ik een scherm met allerlei "tips" waar het ww aan moet voldoen, terwijl ik dat juist gedaan heb.
Heeft iemand een idee hoe dat kan? Ik gebruik als provider Buget Alles in 1, een clone van KPN en geheel via het glasvezelnetwerk van KPN.
@EddietheBrown

Ik loop nu zelf ook gigantisch tegen dit probleem aan met alle 3 de versterkers die ik heb. Ze laten me allemaal niet het wachtwoord wijzigen na de eerste login doordat het nieuwe wachtwoord zogenaamd niet zou voldoen aan de eisen oid.
Is er nog een oplossing hiervoor gevonden wat zelf te doen is? Of heeft kpn het uiteindelijk allemaal moeten terugnemen oid?

Ik ben benieuwd hoe het probleem is te verhelpen. Ik kan namelijk echt bizar weinig hierover vinden überhaupt. Als in, deze comment in deze thread is letterlijk de enige plek waar ik mijn probleem beschrijving ben tegengekomen. Zelfs kpn heeft er niks over in hun klanten forums.
Pagina: 1