EddietheBrown schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:14:
Goedenavond,
Ik heb ook een Wifi-versterker van Arcadyan. Ik kan deze via zijn ip benaderen. Maar als ik het ww moet wijzigen en ik de mogelijke letters, cijfers en tekens en zo gebruik, krijg ik een scherm met allerlei "tips" waar het ww aan moet voldoen, terwijl ik dat juist gedaan heb.
Heeft iemand een idee hoe dat kan? Ik gebruik als provider Buget Alles in 1, een clone van KPN en geheel via het glasvezelnetwerk van KPN.
@
EddietheBrown
Ik loop nu zelf ook gigantisch tegen dit probleem aan met alle 3 de versterkers die ik heb. Ze laten me allemaal niet het wachtwoord wijzigen na de eerste login doordat het nieuwe wachtwoord zogenaamd niet zou voldoen aan de eisen oid.
Is er nog een oplossing hiervoor gevonden wat zelf te doen is? Of heeft kpn het uiteindelijk allemaal moeten terugnemen oid?
Ik ben benieuwd hoe het probleem is te verhelpen. Ik kan namelijk echt bizar weinig hierover vinden überhaupt. Als in, deze comment in deze thread is letterlijk de enige plek waar ik mijn probleem beschrijving ben tegengekomen. Zelfs kpn heeft er niks over in hun klanten forums.