Toon posts:

Dubbel en een niet dicht ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn topic word gesloten, maar die van sjef blijft open? Ze zijn allebei onzin, en toch moet die van mij dicht, WTF is dit voor iets?

Verwijderd

linkjes?

Verwijderd

Misschien dat die van sjef nog niet bekend is bij de modjes :)

Of een dubbele is...

Verwijderd

Die van sjef: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/197689

Die van nvideagebruiker:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/197917

Iets duidelijkere topictitel kan geen kwaad hoor :)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 01:34
Zucht........ Ik denk dat de moderators hier iets veel beter te doen hebben dan in te gaan op deze uitermate onzinnige topics (inclusief deze). Dit bewijst maar weer eens dat de HK gewoon afgeschaft moet worden.

Het meest domme geblaat posten en dan nog beledigd komen vragen waarom het dicht gaat ook (ja dit is een offence).

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:32 schreef NvidiaGebruiker het volgende:
Mijn topic word gesloten, maar die van sjef blijft open? Ze zijn allebei onzin, en toch moet die van mij dicht, WTF is dit voor iets?
waar je je al niet druk om kan maken :z

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:46 schreef mbravenboer het volgende:
Zucht........ Ik denk dat de moderators hier iets veel beter te doen hebben dan in te gaan op deze uitermate onzinnige topics (inclusief deze). Dit bewijst maar weer eens dat de HK gewoon afgeschaft moet worden.

Het meest domme geblaat posten en dan nog beledigd komen vragen waarom het dicht gaat ook (ja dit is een offence).
nog nooit in de huiskamer geweest he?
maar je post wel vaker 'zo' dus daar ik nog rekening mee houden. jij zult er ook wel niets aan kunnen doen.

This too shall pass

• mbravenboer
sharkyOnline: nog nooit in de huiskamer geweest he?
Jawel. Ik ben er in het begin van de Huiskamer, toen het er nog enigszins gezellig was, weleens geweest. Het niveau schoot echter pijlsnel onder de zeespiegel en daarna heb ik me dus maar weer teruggetrokken in P&W :) .
maar je post wel vaker 'zo' dus daar ik nog rekening mee houden. jij zult er ook wel niets aan kunnen doen.
Ik post wel vaker 'zo'? Waar doel je op?

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Heren, als jullie iets tegen elkaar hebben, praat het dan ajb via icq/mail uit.
Wacht gewoon even op Grrrrrene, zodat hij uitleg kan geven.

• mbravenboer
johnny appleseed: Heren, als jullie iets tegen elkaar hebben, praat het dan ajb via icq/mail uit.
Ik ken sharkyOnline helemaal niet want hij komt zelden of nooit in P&W, mijn thuisbasis. Ik heb dus niets tegen hem. Hij kennelijk wel iets tegen mij :?

Maar goed ik zal mijn mond verder houden. Dat lijkt me het verstandigste inderdaad.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De topictitel mag ook wel even normaal :{

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 21:55
Op zaterdag 04 augustus 2001 20:03 schreef johnny appleseed het volgende:
Heren, als jullie iets tegen elkaar hebben, praat het dan ajb via icq/mail uit.
Wacht gewoon even op Grrrrrene, zodat hij uitleg kan geven.
Uitleg? Moet voor zo iets overduidelijks nog uitleg worden gegeven?

Verwijderd

Waarom worden die dingen eigenlijk gesloten? Die 'bloeden' toch vanzelf wel dood.
Vind ik met meerdere topics, maar daar ga ik nu niet over zeuren.

Verwijderd

Poging: Sjef was origineel?

Verwijderd

Sjef is tof! Daarom mag ie zulke topics openen. :+

Verwijderd

Volgens mij bestaat de HK niet lang meer ;( :'( :(

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Idd, we kunnen beter op Grrrrrene wachten. Hij weet immers waarom hij deze op slot gezet heeft.

'T zijn wel 2 op elkaar lijkende topic's. Wat mij aan dubbeltopic doet denken, maar da's slechts mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 augustus 2001 21:14 schreef Jaymz het volgende:
Idd, we kunnen beter op Grrrrrene wachten. Hij weet immers waarom hij deze op slot gezet heeft.

'T zijn wel 2 op elkaar lijkende topic's. Wat mij aan dubbeltopic doet denken, maar da's slechts mijn mening.
Maar dat was het niet als je goed leest :P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Mwa, ik denk dat Grrrrrene het op slot gedaan heeft omdat het tweede topic een beetje een flauwe parodie was op de eerste. Niet dat de eerste van hoog niveau was ofzo :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Op zaterdag 04 augustus 2001 21:07 schreef KixAss456 het volgende:
Volgens mij bestaat de HK niet lang meer ;( :'( :(
'k Zou 't jammer vinden.
Hoewel het leeuwendeel van mijn postings serieuze reacties op computer-technisch hulpgeroep is, kan ik me soms kostelijk amuseren om wat zich in de HK afspeelt.
OK, van veel daarvan ontgaat mij ook de lol, maar over smaak valt niet te twisten.
Correctie, het is juist heel leuk om over smaak te twisten. Daardoor krijg je een beter inzicht in het hoe en waarom van je eigen smaak, en soms opent het je ogen voor schoons/leuks in dingen waar je eerst niets in zag.
Wat mij betreft houden we de HK erin.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Pagina: 1