Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een mainstream game-pc waar ik vanalles op doe. Klein beetje fotobewerking, beetje gamen. Ik heb een 1920x1200 monitor, die ik op relatief korte termijn door een 27" WQHD monitor wil vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor 1000 euro klaar zijn, inclusief verzenden indien mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb dus al een monitor, daarnaast ook een muis en speakerset. Omdat onlangs mij voeding is overleden, heb ik al een nieuwe BeQuiet Dark Power Pro 500W voeding die ik meeneem naar het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de gewone componenten, wil ik een NVMe SSD van ~500GB en een dikke HDD voor langetermijn opslag.
Ook is mijn huidige toetsenbord sterk aan vervanging toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren hier.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever stil en zuinig, dan een fractie meer prestatie met een luidruchtig prijskaartje.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen voldoen voor mij; wellicht een lichte permanente overclock indien mogelijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een sanity check op mijn gekozen configuratie eventuele tips over zaken die ik over het hoofd heb gezien. Ik zoek een goede prijs/prestatieverhouding.
Dit is waar ik nu op uitgekomen ben. Heeft iemand hier nuttige feedback op?
Het is een mainstream game-pc waar ik vanalles op doe. Klein beetje fotobewerking, beetje gamen. Ik heb een 1920x1200 monitor, die ik op relatief korte termijn door een 27" WQHD monitor wil vervangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor 1000 euro klaar zijn, inclusief verzenden indien mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb dus al een monitor, daarnaast ook een muis en speakerset. Omdat onlangs mij voeding is overleden, heb ik al een nieuwe BeQuiet Dark Power Pro 500W voeding die ik meeneem naar het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naast de gewone componenten, wil ik een NVMe SSD van ~500GB en een dikke HDD voor langetermijn opslag.
Ook is mijn huidige toetsenbord sterk aan vervanging toe.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren hier.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever stil en zuinig, dan een fractie meer prestatie met een luidruchtig prijskaartje.
Ga je overklokken?
Standaard instellingen voldoen voor mij; wellicht een lichte permanente overclock indien mogelijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht een sanity check op mijn gekozen configuratie eventuele tips over zaken die ik over het hoofd heb gezien. Ik zoek een goede prijs/prestatieverhouding.
Dit is waar ik nu op uitgekomen ben. Heeft iemand hier nuttige feedback op?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 106,99 | € 106,99 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Radeon RX 5600 XT Red Dragon 6G | € 298,99 | € 298,99 |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba P300 (Retail), 3TB | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K68 (Qwerty US) | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 94,90 | € 94,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.006,47 | ||