Zwart Wit Beeld?

Pagina: 1
Acties:

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 20:20
Beste mede Tweakers.

Ik heb al een tijdje een Matrox G400 MAX en dacht vandaag om eens te kijken of dat duelhead het deed. Ik ging naar de winkel kocht een 4p-svhs kabeltje en een scart/tulp adapter.

Ik thuis aan de pruts, blijkt dat ik alleen zwart-wit ontvang... Waaraan ligt dit?

Het is trouwens wel zo, dat je op die meegeleverde kabel van Matrox, 2 mogelijkheden hebt. Heb ik nu net weer voor de verkeerde gekozen? (ik heb voor supervhs ofzo gekozen, want dat werd mij (leek) aangeraden door de winkelbediende (prof). Zit er hier dan ergens nog een MASTER op het net die mij helpen kan??)

NB De Matrox Manuel bood geen uitkomst!

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

Misschien biedt de Matrox MANUAL uitkomst Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif (Vervelende bui...sorry)

• omitz
Nee, schiet niet op! Misschien dat ik het moet doen via dat dunnere gele draadje, maar moet eerst ff terug naar de winkel.

Hoorde ook iets dat sommige tv's niet dat svhs aankonden??! Maar goed, zal wel...

Ik ga zo eens terug naar dat audio-zaakje.

Voor tweakers die nog wat kunnen bijdragen, graag!!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:45

Wildfire

Joy to the world!

Als je TV geen SVHS ondersteunt, snapt 'ie dus niks van de Y/C signalen waardoor je kleurtjes verdwijnen. Of je laat je G400M in NTSC format uitzenden terwijl je TV alleen PAL kent.

=- Brian Dickens

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• omitz
Je hebt gelijk Brian Dickens! Ik had verwacht dat de scart adapter dat ook wel zou converten, maar dat is dus niet het geval! Ik heb nu signaal via de video-out en ik moet zeggen... Fantastisch beeld! Echt super gaaf!

Nou, dit werkt ook weer, bedankt voor de info tweakers!

Groeten,

Omitz

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat voor kabel gebruik je nu?
Video->Scart
ipv
S-Video->Scart ?
Pagina: 1