Windows update werkt niet correct. De reden: het partitie van 100MB lijkt waarschijnlijk te klein "De door het systeem gereserveerde partitie kan niet worden bijgewerkt"
...
...
Ik heb met een tool genaamd 'Minitool partition wizard free 11.6' een stuk van de Data Partitie afgehaald welke nu 'unallocated is'. Ik had het idee dat ik deze nu zou kunnen samenvoegen met de 100MB GPT EFI system partition. Achter, dat lukt me dus niet. Ik vermoed omdat er nog een partitie tussen zit van 16MB (GPT reseverved partition)
https://drive.google.com/...wnBXIpDd/view?usp=sharing
...
De vraag is eigenlijk, hoe vergroot ik zonder teveel gedoe de partitie voor windows update? Die partitie van 16MB zegt me niets, kan weg, maar geen idee wat het effect daar van zal zijn.
Iemand tips hoe dit te bereiken? Met deze tool kom ik nu niet verder, alle opties voor het vergroten of mergen van de partitie werken niet op dit moment.
...
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 212,16 | € 212,16 |
1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty X370 Gaming-ITX/ac | € 126,05 | € 126,05 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Turbo 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 76,- | € 76,- |
1 | Monitoren | Acer Predator X34A Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Cryorig C7 | € 29,99 | € 29,99 |
2 | Ventilatoren | Scythe Slip Stream Slim 1200rpm, 120mm | € 14,04 | € 28,08 |
1 | Voedingen | Corsair SF600 | € 115,- | € 115,- |
1 | Solid state drives | Samsung 960 EVO 500GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 587,28 |
...
Ik heb met een tool genaamd 'Minitool partition wizard free 11.6' een stuk van de Data Partitie afgehaald welke nu 'unallocated is'. Ik had het idee dat ik deze nu zou kunnen samenvoegen met de 100MB GPT EFI system partition. Achter, dat lukt me dus niet. Ik vermoed omdat er nog een partitie tussen zit van 16MB (GPT reseverved partition)
https://drive.google.com/...wnBXIpDd/view?usp=sharing
...
De vraag is eigenlijk, hoe vergroot ik zonder teveel gedoe de partitie voor windows update? Die partitie van 16MB zegt me niets, kan weg, maar geen idee wat het effect daar van zal zijn.
Iemand tips hoe dit te bereiken? Met deze tool kom ik nu niet verder, alle opties voor het vergroten of mergen van de partitie werken niet op dit moment.