Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterval
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb al sinds zeer lange tijd deze mediaspeler en ik ben er zeer tevreden mee, maar sinds de laatste tijd speelt hij vanaf sommige films geen geluid af.
Een update heb ik al geprobeerd uit te voeren, maar hij staat al op de laatste (1.06.43_V).
Komt dit omdat er een nieuwe audiocodec bestaat op de nieuwe bestanden?
Ook andere versies hebben geen geluid.
Is dit bekend bij andere gebruikers? Moet ik een nieuwere versie gaan kopen? (zoals versie 2011) of hebben deze dat ook?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Als je deze file controleeert met Mediainfo (addon) welke audiocodec geeft deze dan aan?
DTS kan deze mediaplayer aan en daardoor ook DTS-HD (daar zit ook DTS default in), wellicht zit er alleen Dolby HD in, ik weet niet zeker of deze ook een backwards codec heeft.

Ik heb deze speler al een tijd vervangen door een Eminent EM7680 omdat er toch wel een hoop dingen niet meer geupdate werden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Of je geluid omzetten naar 5.1 of stereo enz met dit proggie.
https://www.videohelp.com...opCorn-MKV-AudioConverter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterval
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik zie het nu pas want ik krijg geen notities als ik nieuwe berichten heb.
Ik heb in de eigenschappen van de film Dolby Digital Plus gezien, kan dat? is dit een nieuwere audiocodec ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterval
Ben er ondertussen achtergekomen dat het probleem inderdaad Dolby Digital Plus is.
Ik heb de 2011 versie gekocht ( pricewatch: WD TV Live (2011) ) en de film afgespeeld die geen geluid gaf met de 2009 versie, en hij geeft nu wel geluid!