MS Surface Dock - resolutie problemen met externe monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:05
Onlangs heb ik een MS Surface Pro 7 gekocht met de Surface Dock.
Ik heb de firmware voor het dock geüpdatet naar de nieuwste versie (18 september 2019, gechecked via de reg sleutels op de machine).

Echter heb ik problemen met het aansluiten van een externe 4K-monitor. Ik heb de externe monitor als standaard ingesteld en gebruik alleen deze monitor (interne Surface-monitor uitgeschakeld). De resolutie verandert bij elke reboot of elke keer als ik hem aan het dock bevestig. Soms kan ik hem alleen instellen op maximaal 1080p. Soms kan ik hem instellen op 4K maar slechts 30Hz. Zelden kan ik hem instellen op 4K 60Hz... Ik heb de monitor gecontroleerd en deze is ingesteld op DP v1.2.

Monitor is aangesloten met een Display Port naar Mini Display Port-kabel.

Ik heb zelfs een schone / nieuwe installatie van Windows 10 Pro (build 1909) gedaan, maar dezelfde problemen...

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Iemand een idee?
Modbreak:Bel anders de helpdesk...

Schoppen van je topic <24 is op GoT alvast niet de bedoeling. Als niemand reageert kun je beter kijken wat je zelf beter kunt doen. Zoals in het juiste subforum posten (zie hieronder)..

[ Voor 109% gewijzigd door dion_b op 23-03-2020 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, zaken die ook elders op GoT besproken worden horen daar thuis.

Je vraag hier gaat over een monitor. Dat kan prima in Videokaarten & Beeldschermen.

Move OH -> VB

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Het gaat over de Surface Dock icm monitor vandaar dat ik hem bij overige hardware geplaatst had. MS Helpdesk al gebeld en daar kom ik niet verder mee helaas. Schopje binnen 24 uur zal ik voortaan laten. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Iemand een idee?