Nieuwe monitor voor mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gagaga
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-03-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een monitor om te gebruiken als tweede scherm naast mijn laptop. Ik gebruik mijn laptop 85% voor schoolzaken en ik wil deze monitor daar ook voor gaan gebruiken. In hoogte verstelbaar en mooi beeld zijn daarom dan ook de belangrijkste aspecten van de monitor. Ik ben er niet van plan op te gaan gamen.

Wat is je budget?
Ik wil er max. 200 euro aan uitgeven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Wel heb ik al gekeken naar een aantal modellen; de BenQ GW2480T https://tweakers.net/pric...2/benq-gw2480t-zwart.html, de AOC i2490PXQU/BT https://tweakers.net/pric...c-i2490pxqu-bt-grijs.html, de iiyama ProLite XUB2492HSU-B1 https://tweakers.net/pric...d-hoogte-verstelbaar.html en de Philips 241B8QJEB/00.https://tweakers.net/pric...e-241b8qjeb-00-zwart.html

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben sowieso opzoek naar een monitor van 24inch omdat deze het best past bij mijn situatie. Andere modellen dan bovengenoemd natuurlijk ook welkom. Een must blijft wel dat de monitor in hoogte verstelbaar is.
Bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 01:53

Thomg

Aww yiss

Als het kan zou ik toch echt proberen een 2K monitor te halen.
categorie: Monitoren

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Als we de filters wat strakker zetten kom je uit op: categorie: Monitoren

Maar het is ook belangrijk dat je weet wat voor videokaart je hebt en wat voor aansluiting. Een brakke iGPU met HDMI gaat minder opties opleveren dan een goede iGPU of zelfs een low-end dGPU met DisplayPort (al dan niet over USB-C).

• gagaga
@Thomg Bedankt voor je reactie! Heb je modellen waar je aan denkt? En waarom raad je het aan?

• gagaga
@johnkeates Hartstikke bedankt voor de reactie! Misschien goed om te vermelden, ik heb een Asus ZenBook UX410UA-GV304T waar ik de monitor op wil gaan aansluiten. Wel blijft het een must dat het beeldscherm in ieder geval omhoog en omlaag te verplaatsen is. Ben wel bereid om mijn budget te verhogen naar 200eu.

• johnkeates
@gagaga
Ik zou voor goede verstelbaarheid een monitor-arm bijkopen, dat is wel een stuk duurder, maar dan kan je in elk geval altijd alle kanten op. Als je budget dat niet toelaat zijn je opties een stuk beperkter om dat het meeste geld in die prijsrange dan in de meegeleverde voet gaat zitten.

Aan de andere kant, als je pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart goed genoeg lijkt (is een prima paneel) kan je met de rest van je budget nog wel een arm of stand krijgen die op die vesa mount past. bijv: pricewatch: Ergotron Neo-Flex LCD Lift Stand

[ Voor 43% gewijzigd door johnkeates op 21-03-2020 20:30 ]

• gagaga
@johnkeates Oké, bedankt! Maakt het niet uit dat mijn laptop scherm zelf 1080p is? Hoe werkt dit met opschalen naar 2K?

• johnkeates
gagaga schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:30:
@johnkeates Oké, bedankt! Maakt het niet uit dat mijn laptop scherm zelf 1080p is? Hoe werkt dit met opschalen naar 2K?
Tenzij je de schermen spiegelt maakt het niet zo veel uit. Ik zou je monitor je 'hoofdbeeldscherm' maken en de 'uitbreiding van het bureaublad' instellen op je interne scherm. Dan heb je gewoon twee individuele schermen met eigen resoluties.

Edit: nog een betere arm die alle kanten op kan voor een zacht prijsje: pricewatch: Manhattan Universal Gas Spring Monitor Mount (461573)

[ Voor 20% gewijzigd door johnkeates op 21-03-2020 20:31 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

1080p is 2K... ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• johnkeates
Nee dat is 1k, K=duizend, en 1080 is eenduizend en tachtig.
Stel dat je een of andere richtlijn wil: Wikipedia: Display resolution

Komt er op neer dat:

HD Ready = 720
HD = 1080
QHD = 1440
UHD = 2160

Die termen zijn een beetje ranzig, want de echte resoluties zijn:
"HD" of "HD Ready" = 1280x720 tot en met 1366x768
"HD" of "Full HD" = 1920x1080
"Quad HD" = 2560x1440
"Ultra HD" = 3840x2160

Maar dat klopt eigenlijk ook niet, want HD is wel duizend pixels hoog maar quad HD is niet vierduizend hoog. en Ultra HD betekent niks want ultra is nou niet bepaald een vermeervoudiging van duizend... En 4K is het eigenlijk ook niet, want het enige getal dat in de buurt van vierduizend komt is de breedte en dat is 3840 pixels dus eigenlijk klopt het allemaal niet. En dan heb je ook nog eens het probleem dat er minstens twee organisaties zijn die 'standaarden' uitgeven over wat wel en niet HD of 4K is en niemand is er echt mee geholpen.

[ Voor 55% gewijzigd door johnkeates op 21-03-2020 20:37 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

johnkeates schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:33:
[...]

Dus een TV van 3840x2160 is 2K in jouw redenering? Volgens mij heten die dingen nu juist 4K.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• johnkeates
MAX3400 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:34:
[...]

Dus een TV van 3840x2160 is 2K in jouw redenering? Volgens mij heten die dingen nu juist 4K.
Zie edit ;-) Al die bewoordingen en marketingtermen kloppen gewoon voor geen zak. Soms wordt de hoogte in pixels gebruikt, en soms de breedte, en soms worden meerdere resoluties aan dezelfde term gehangen.

Onderaan de streep is wat je 'ervaart' belangrijk, en dat hangt vooral af van je kijkafstand, resolutie, pixeldichtheid, fysiek formaat, paneeltechniek, backlight techniek en aantal bits per kleur. Maar dat is dan weer lastig te verkopen in de mediamarkt.

• gagaga
@johnkeates Bedankt voor je hulp, vind de keuze reuze en lastig! Deze hogere resolutie maakt het werken fijner neem ik aan? Alle monitoren uit de pricewatch die jou doorstuurde zijn dan aan te raden?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Niet om te mierenneuken, maar het gaat altijd al om de horizontale resolutie als je het hebt over 'K'
Wikipedia: 2K resolution
1080p is dus ongeveer 2K en 2160p is 4K.

Voor TS: 24 inch en 4K lijkt mij overkill, dus ik zou lekker kijken naar 2K.

• gagaga
@wagenveld Bedankt, dus die monitoren die ik doorstuurde zijn prima aangezien die allemaal 1080p zijn. Heb jij nog aanrader van die ik stuurde?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou deze Dell pakken:
pricewatch: Dell P2419H (met standaard) Zwart

Verstelbaar, USB hub, prima kleuren en geen fratsen. Je hebt gewoon HDMI op je laptop dus niet nodig om extra te betalen voor een USB-c aansluiting.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:09
johnkeates schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 20:33:
[...]

Komt er op neer dat:

HD Ready = 720
HD = 1080
QHD = 1440
UHD = 2160

Die termen zijn een beetje ranzig, want de echte resoluties zijn:
"HD" of "HD Ready" = 1280x720 tot en met 1366x768
"HD" of "Full HD" = 1920x1080
"Quad HD" = 2560x1440
"Ultra HD" = 3840x2160

Maar dat klopt eigenlijk ook niet, want HD is wel duizend pixels hoog maar quad HD is niet vierduizend hoog. en Ultra HD betekent niks want ultra is nou niet bepaald een vermeervoudiging van duizend... En 4K is het eigenlijk ook niet, want het enige getal dat in de buurt van vierduizend komt is de breedte en dat is 3840 pixels dus eigenlijk klopt het allemaal niet. En dan heb je ook nog eens het probleem dat er minstens twee organisaties zijn die 'standaarden' uitgeven over wat wel en niet HD of 4K is en niemand is er echt mee geholpen.
Je bent in de war denk ik en haalt van alles door elkaar.

4K = 4096x2160
UDH = 3840x2160
2K = 2048×1080
FullHD = 1920x1080
Wat jij bedoelt is QHD = 2560 x 1440.

2K en 4K komt eigenlijk uit de film-wereld, en heeft weinig met de 'standaard' resoluties te maken. Omdat het echter zo dicht bij elkaar ligt qua resolutie wordt het nog wel eens verward met elkaar. Maar 2K heeft in ieder geval nooit iets te maken gehad met QHD. ;)

• johnkeates
Inverted_World schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:13:
[...]

Je bent in de war denk ik en haalt van alles door elkaar.

4K = 4096x2160
UDH = 3840x2160
2K = 2048×1080
FullHD = 1920x1080
Wat jij bedoelt is QHD = 2560 x 1440.

2K en 4K komt eigenlijk uit de film-wereld, en heeft weinig met de 'standaard' resoluties te maken. Omdat het echter zo dicht bij elkaar ligt qua resolutie wordt het nog wel eens verward met elkaar. Maar 2K heeft in ieder geval nooit iets te maken gehad met QHD. ;)
Ik denk niet dat ik in de war ben, het is mijn werk ;-) Ik denk dat de wereld van marketing 'standaarden' in de stront kan zakken om dat ze bijna nooit wat met de realiteit te maken hebben. In theorie zou de filmwereld het altijd over een specifieke resolutie moeten hebben, en de VESA wereld zou ook een standaard moeten hanteren, maar in de praktijk mengen ze er lekker op los. Dat is gelukkig ook wat ik gelinkt heb waarna je ook de bronnen er bij kan pakken.

Als je goed kijkt naar mijn tekst in je quote zie je dat ik de compleet uitgeschreven resoluties er gewoon in opgesomd heb.

'K' gebruiken om duizend aan te geven bekt lekker maar betekent geen zak om dat je nog niet weet of je het over totale resolutie, hoogte of breedte hebt. Dat komt door dat de ITU-R, SMPTE, CEA, DVB, DCI, VESA enz. er allemaal andere definities van maken. Zelfs binnen bijv. DCI betekent 4K 3 verschillende dingen, en afhankelijk van het apparaat (monitor, tv, projector, scanner) ook nog eens weer wat anders. DCI 2K is bijvoorbeeld ook weer anders dan "2K" in de winkel.

Geen enkele aanduiding met een paar letters gaat op dit moment daadwerkelijk een specifieke set aan pixels, dichtheid enz. garanderen. De beste 'definitie' die alomvattend is, is dat je K (duizenden) aanduiding ongeveer moet aangeven wat je horizontale aantal pixels moet zijn.

Ik zou in elk geval geen monitor meer kopen die 1920x1200 of 1920x1080 is, dat is tenzij je een monitor met een diagonaal van 19 inch koopt gewoon te korrelig, of je moet op 3 meter afstand willen zitten. Als je niet beter weet of lage kwaliteit gewend bent zal dat niet uitmaken, maar als je eenmaal een hogere pixeldichtheid gehad hebt kom je er vrij snel achter hoe achterlijk zo'n resolutie op een groot paneel is.
Je hebt in je laptop een edge-lit IPS scherm van 157dpi; als je een monitor wil dat er 'ongeveer hetzelfde' uitziet, dan zou je het best een monitor kunnen nemen dat daar dicht in de buurt zit. In de pricewatch kan je daar ook op filteren. Probleem is wel een beetje dat je dan boven je budget komt: categorie: Monitoren als je dan een stuk omlaag gaat, bijv. naar 123dpi (en dat verschil ga je al goed zien als je laptop gewend bent) kom je terug bij de eerdere suggestie: pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart als je dan nog lager gaat kan je net zo goed een TV van 100 euro kopen en die als scherm gebruiken in combinatie met een stand van 30 euro voor de verstelbaarheid.

[ Voor 29% gewijzigd door johnkeates op 21-03-2020 21:43 ]

• Inverted_World
johnkeates schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 21:24:
[...]

Ik denk niet dat ik in de war ben, het is mijn werk ;-) Ik denk dat de wereld van marketing 'standaarden' in de stront kan zakken om dat ze bijna nooit wat met de realiteit te maken hebben. In theorie zou de filmwereld het altijd over een specifieke resolutie moeten hebben, en de VESA wereld zou ook een standaard moeten hanteren, maar in de praktijk mengen ze er lekker op los. Dat is gelukkig ook wat ik gelinkt heb waarna je ook de bronnen er bij kan pakken.

Als je goed kijkt naar mijn tekst in je quote zie je dat ik de compleet uitgeschreven resoluties er gewoon in opgesomd heb.

'K' gebruiken om duizend aan te geven bekt lekker maar betekent geen zak om dat je nog niet weet of je het over totale resolutie, hoogte of breedte hebt. Dat komt door dat de ITU-R, SMPTE, CEA, DVB, DCI, VESA enz. er allemaal andere definities van maken. Zelfs binnen bijv. DCI betekent 4K 3 verschillende dingen, en afhankelijk van het apparaat (monitor, tv, projector, scanner) ook nog eens weer wat anders. DCI 2K is bijvoorbeeld ook weer anders dan "2K" in de winkel.

Geen enkele aanduiding met een paar letters gaat op dit moment daadwerkelijk een specifieke set aan pixels, dichtheid enz. garanderen. De beste 'definitie' die alomvattend is, is dat je K (duizenden) aanduiding ongeveer moet aangeven wat je horizontale aantal pixels moet zijn.

Ik zou in elk geval geen monitor meer kopen die 1920x1200 of 1920x1080 is, dat is tenzij je een monitor met een diagonaal van 19 inch koopt gewoon te korrelig, of je moet op 3 meter afstand willen zitten. Als je niet beter weet of lage kwaliteit gewend bent zal dat niet uitmaken, maar als je eenmaal een hogere pixeldichtheid gehad hebt kom je er vrij snel achter hoe achterlijk zo'n resolutie op een groot paneel is.

[...]

Je hebt in je laptop een edge-lit IPS scherm van 157dpi; als je een monitor wil dat er 'ongeveer hetzelfde' uitziet, dan zou je het best een monitor kunnen nemen dat daar dicht in de buurt zit. In de pricewatch kan je daar ook op filteren. Probleem is wel een beetje dat je dan boven je budget komt: categorie: Monitoren als je dan een stuk omlaag gaat, bijv. naar 123dpi (en dat verschil ga je al goed zien als je laptop gewend bent) kom je terug bij de eerdere suggestie: pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart als je dan nog lager gaat kan je net zo goed een TV van 100 euro kopen en die als scherm gebruiken in combinatie met een stand van 30 euro voor de verstelbaarheid.
Ik ben het met je eens dat alles ongelooflijk belachelijk is qua standaarden. Ik werk al vrij lang in film en animatie. Maar leg 21.9 /anamorphic verhouding maar eens uit en de bijbehorende resoluties. :P

Dessalniettemin, doelde ik op je 2K verhaal. 2K is vrijwel 1080p. En 1080p is zeker geen "1k". De "p" staat voor verticale pixels. De K over het algemeen voor horizontale. Dat zegt echter niks over het totaal aantal pixels. Verder is het sowieso fout om UHD, 4K te noemen of FullHD, 2K. Je argumentatie klopt dus vooral niet :P

• johnkeates
Inverted_World schreef op zondag 22 maart 2020 @ 01:34:
[...]

Ik ben het met je eens dat alles ongelooflijk belachelijk is qua standaarden. Ik werk al vrij lang in film en animatie. Maar leg 21.9 /anamorphic verhouding maar eens uit en de bijbehorende resoluties. :P

Dessalniettemin, doelde ik op je 2K verhaal. 2K is vrijwel 1080p. En 1080p is zeker geen "1k". De "p" staat voor verticale pixels. De K over het algemeen voor horizontale. Dat zegt echter niks over het totaal aantal pixels. Verder is het sowieso fout om UHD, 4K te noemen of FullHD, 2K. Je argumentatie klopt dus vooral niet :P
Nee, de P staat voor progressive ;-) Je hebt ook 1080i, da's interlaced. 1080i en 1080p zijn geen resoluties maar videoweergave/transmissie standaarden.. afhankelijk van waar je werkt. In TV en media industrie die in het tijdperk van SD, DV en tapes al bestonden was dat een stuk belangrijker en variabel dan nu.

Kijk anders in de DCI spec 1.2 of hoger, daar komen ze zelf met tegenstijdige suggesties, soms is 2K alles in de buurt van 2000 pixels, soms is 2K alles boven de 2000 pixels. En soms is het 'alles in de buurt behalve FHD' waarbij FHD ook op losse schroeven staat. Praktisch gezien is 1920x1080 en 1920x1200 geen 2K om dat het in geen enkele richting 2000 pixels of meer bevat. En hoewel het soms wel bij 2K samengevoegd wordt is het er geen onderdeel van. That said, dat is vooral in de industrieen waarbij er vooral met 'lijnen' gewerkt werd en niet zo zeer pixels. En dat is ook waar de meeste marketing zich op richt (film en tv). Dus als iemand dan zo'n term wil gebruiken heb je dus eigenlijk vooral met die sector te maken.

[ Voor 40% gewijzigd door johnkeates op 22-03-2020 01:55 ]

• Inverted_World
johnkeates schreef op zondag 22 maart 2020 @ 01:36:
[...]

Nee, de P staat voor progressive ;-) Je hebt ook 1080i, da's interlaced. 1080i en 1080p zijn geen resoluties maar videoweergave/transmissie standaarden.. afhankelijk van waar je werkt. In TV en media industrie die in het tijdperk van SD, DV en tapes al bestonden was dat een stuk belangrijker en variabel dan nu.
Yes, ik ben daar bekend mee uiteraard. De verwoording was verkeerd aan mijn kant door enkel de "P" te noemen ipv 1080p. Maar het lijkt me obvious dat ik bedoelde dat 1080p staat voor de verticale pixels. En dat 1440p dus in de verste verte nooit aan de term "2K scherm" zal voldoen.

Je komt met extreem lange antwoorden om een fout van jezelf te verbloemen :P

Maar concluderend aan TS, omdat dit veel te ver off-topic gaat: ik zou ook een 1440p scherm aanraden. :-) erg prettig zeker ook bij office werk om meer werkveld te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Inverted_World op 22-03-2020 12:12 ]

• gagaga
@Inverted_World @johnkeates Bedankt voor jullie hulp! Ik ben overtuigd en ga voor een 1440p scherm.
Na wat filters kom ik tot de volgende modellen:
- BenQ BL2420PT https://tweakers.net/pric.../benq-bl2420pt-zwart.html
- Lenovo ThinkVision S24q-10 https://tweakers.net/pric...vision-s24q-10-zwart.html
- Philips E-line 245E1S https://tweakers.net/pric...-e-line-245e1s-zwart.html

Kunnen jullie als laatste stap mij helpen één van bovenstaande te kiezen. Alvast bedankt! :)

• johnkeates
Inverted_World schreef op zondag 22 maart 2020 @ 11:44:
[...]

Yes, ik ben daar bekend mee uiteraard. De verwoording was verkeerd aan mijn kant door enkel de "P" te noemen ipv 1080p. Maar het lijkt me obvious dat ik bedoelde dat 1080p staat voor de verticale pixels. En dat 1440p dus in de verste verte nooit aan de term "2K scherm" zal voldoen.

Je komt met extreem lange antwoorden om een fout van jezelf te verbloemen :P
Volgens mij blijf je zelf vooral reageren om dat je de bronnen niet wil lezen. Jij ziet een fout waar je het graag wil zien zodat wat je zelf gelooft klopt. Daar hebben we een term voor: cognitieve dissonantie.

Uitgelegd wat jij denkt dat het is vs. wat de specificaties definiëren wat het is:
Occasionally, 1080p (Full HD or FHD) has been included into the 2K resolution definition. Although 1920x1080 could be considered as having a horizontal resolution of approximately 2,000 pixels, most media, including web content and books on video production, cinema references and definitions, define 1080p and 2K resolutions as separate definitions and not the same.

Although 1080p has the same vertical resolution as DCI 2K resolutions (1080 pixels), it has a smaller horizontal resolution below the range of 2K resolution formats.

According to official reference material, DCI and industry standards do not officially recognize 1080p as a 2K resolution in literature concerning 2K and 4K resolution.
Hier is de spec voor het geval je hem niet kon vinden: https://www.dcimovies.com...with_errata_2012-1010.pdf

De 'p' achter een nummer staat in geen enkele standaard voor 'pixels', en altijd voor 'progressive'.
Bij 1080 was dat relevant om dat er nog flink keuze was tussen interlaced en progressive, dat is er daarna eigenlijk op de consumentenmarkt niet meer geweest. Om dat de meeste consumenten niet van het bestaan van de volgorde van lijnen op een scherm zetten weten maar wel denken te weten wat pixels zijn (weten ze ook niet, pixels zijn niet zomaar pixels) pakken ze de letter die ze kennen en de term die ze kennen en dan denkt men dat het wel hetzelfde zal zijn.

Zelfs als het al een eenduidige standaard zou zijn (zodat je een specifiek paneel kan duiden) dan klopte het nog niet, die term bevat op z'n minst 10 verschillende resoluties die er niet hetzelfde uit zien. Je kan er dus helemaal niks mee.
gagaga schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:26:
@Inverted_World @johnkeates Bedankt voor jullie hulp! Ik ben overtuigd en ga voor een 1440p scherm.
- Lenovo ThinkVision S24q-10 https://tweakers.net/pric...vision-s24q-10-zwart.html

Kunnen jullie als laatste stap mij helpen één van bovenstaande te kiezen. Alvast bedankt! :)
De Philips heeft als voordeel dat die een hogere refresh rate heeft, en een lagere input lag. Die lag maakt in jouw geval niet zo veel uit, maar de refresh rate wel; door dat die net wat hoger is zal je minder snel vermoeid raken als je wat langer naar het scherm kijkt.

De BenQ heeft als voordeel dat er standaard een voet bij zit die alles doet wat je maar wil: hoogte, draaien horizontaal, draaien verticaal. Maar heeft dus wel als nadeel dat ie 60Hz doet en geen 75Hz wat toch wel een beetje een basisbehoefte is. Hij lijkt ook iets met dynamisch contrast te doen, dat is vaak nogal hit-and-miss, maar als je weinig bewegend beeld hebt en het uit te schakelen is maakt dat ook niet veel uit.

De Lenovo heeft eigenlijk hetzelfde als de BenQ maar dan zonder voet, die kan alleen kantelen.

Dikke kan dat alledrie dezelfde controller en hetzelfde paneel gebruiken gezien ze nagenoeg allemaal vergelijkbare specs hebben. Dat de Philips (zal wel een whitelabel merk onder zitten) net iets betere specs heeft kan komen door dat ze panelen uit een andere bin inkopen.

Ik zou de vergelijking tussen de Philips en de BenQ houden en dan bij de Philips een paar tientjes op de prijs duwen om (zo nodig) een betere arm/standaard te kopen.

[ Voor 48% gewijzigd door johnkeates op 22-03-2020 18:44 ]

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
gagaga schreef op zondag 22 maart 2020 @ 15:26:

En welke is het geworden? Ben zelf namelijk ook op zoek (al ga ik voor 1920x1080) en zit te denken om een Benq GW2480t of BL2480t te kopen (lijkt exact hetzelfde model behalve dat ze de ene een business monitor noemen en de andere een study monitor). Nu vroeg ik me af, indien het de Benq is geworden, hoe bevalt de verstelbaarheid en is de constructie een beetje stevig?

• gagaga
Ik ben uiteindelijk voor de Philips gegaan!
Pagina: 1