Toon posts:

Is de GBA het geld waard ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk erover om een gameboy advandce te kopen, maar ik wil weten of hij echt z'n geld waard is? Ik heb namelijk al een Gameboy color.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
ik zou nog ff wachten tot er echt coole revolutionaire games zijn...
nu ligt 't allemaal nog bij het GB niveau vind ik.

Verwijderd

Nee dan nog niet.
Als je de GBC niet had dan wel lijkt me.

Verwijderd

Hij is zijn geld zeker waard. Maar je hebt nu al een GBC, maar de GBA ziet er stukken beter uit. Je kan ook wachten totdat er meer / een aantal goeie games zijn uitgebracht. (THPS2 is uit btw) Maar de vraag is of die GBA veel goedkoper wordt over een tijdje of niet. Als het 5 tientjes scheelt ofzo, zou ik hem nu al kopen, en je gbc verkopen want die levert als je hem nu verkoopt ook meer op dan over een tijdje.
Ik zou hem kopen als je genoeg geld over houdt (maar ik kan niet in je portemonnee kijken)
Da_man has spoken.

Verwijderd

als je thps erbij koopt vinnik dat ie z'n geld waard is :)

Verwijderd

Ik zou nou even wachten las vandaag net op gamers.nl dat Nintendo een nieuw schermpje voor de gba wil hebben, omdat er nogal veel klachten waren over de helderheid van het beestje!

Heb ik met mun domme kop al zo'n ding gekocht :(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als Mario Kart er straks is issie z'n geld dubbel waard :)

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 20:24 schreef xmvl33 het volgende:
Ik zou nou even wachten las vandaag net op gamers.nl dat Nintendo een nieuw schermpje voor de gba wil hebben, omdat er nogal veel klachten waren over de helderheid van het beestje!

Heb ik met mun domme kop al zo'n ding gekocht :(
Damn, wat een naaistreek van da big N! Hij is ook al vaak over de toonbank gegaan (o.a. door mij :) ) dus daar zullen wel meer mensen pissed over zijn... better run for yer life Nintendo! >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:18 schreef Xtuv het volgende:
ik zou nog ff wachten tot er echt coole revolutionaire games zijn...
nu ligt 't allemaal nog bij het GB niveau vind ik.
Zeker GT Advance nog niet gespeeld, moet toegeven dat de rest van de games die ik heb (Kuru Kuru, Mario en Krazy Racers) niet echt van GBA niveau is maar dat GT Advance is echt erg vet.
GBA = $$$ 100% waard!

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

nieuw schermpje het schermpje dat ik nu heb zie ik alles goed op hoor maar als die andere beter is in het donker gba is redelijk donker als je niet goed belighting heb dus als dat andere schermpje er komt en ze vergoeden mijne niet naai streek

*update

ja geld is ie zeker waard ik heb rayman en tony hawk pro skater 2 en echt hele leuke games zijn het tony hawk pro skater 2 RULES is zelfs redelijk 3d

*update

http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=8995
wel slecht zit ik met een donkere oude versie

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zaterdag 04 augustus 2001 21:38 schreef -SK- het volgende:
ja geld is ie zeker waard ik heb rayman en tony hawk pro skater 2 en echt hele leuke games zijn het tony hawk pro skater 2 RULES is zelfs redelijk 3d
Sterker nog, Tony IS 3d :) (Dat houd in, de achtergrond niet)

Verwijderd

Ik heb m'n GBC verkocht en mede van dat geld een GBA geïmporteerd. Op zich zou ik het je (nog) niet aanbevelen, tenzij je een paar vrienden hebt die ook GBA's hebben.

Want het sterkste punt ligt bij GBA toch wel de Multiplayer. Naast dat je overal je favo spellen kan spelen.

Ligt eraan of je een beetje van retro spellen hebt en af-en-toe een flits van nostalgy, gezien er heel veel games geport worden. Ik zoe zeggen, down eens een EMU met een paar leuke spellen, en kijk wat je ervan vind. Vind je het wel wat, dan kan ik je garanderen dat je er geen spijt van krijgt. Op de GBA speelt het uiteraard veel lekkerder dan op een EMU om maar van de MulitP te zwijgen!

Verwijderd

Kijk een op http://www.planetgamecube.com/
Op deze site staat welke games er allemaal nog uit gaan komen voor de gba zoals crash bandicoot advance, doom, mario kart, super mario advance 2 en 3, tekken advance, sonic advance en vele andere vette games.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 22:23
Op zaterdag 04 augustus 2001 22:34 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Sterker nog, Tony IS 3d :) (Dat houd in, de achtergrond niet)
Daarom staat er ook 'redelijk 3d'..

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

en hoeveel kost de gba op dit moment ?...

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

F289
Ik vind het een n**i streek van Nintendo om een nieuwe scherm uit te brengen.
Thuis bebben 3 GBA liggen.
Miscchien moesten ze een upgrade mogelijk tegen betaling aanbieden.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Tja naaistreek is het wel maareh hij gata ook een tikkeltje duurder kosten zover ik weet...
En jah donkere scherm sucks maar goed daarvoor heb je zo'n light :)

GBA is het geld waar.

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-12-2025
GBA is zeker het geld waard. Gelul over GBA is nog in 'GB'-fase is een uitspraak van iemand die even snel in de winkel kijkt op de achterkant van een doosje of gewoon het verkeerde spel heeft bekeken.

Rayman, F-Zero, Tony Hawk 2 > GB-kwaliteit? Nou, doe mij dan nog maar een paar GBA-games van GB-kwaliteit :)

En voor dat donkere scherm is ook een oplossing (zie IGN.com), hoewel daar een nadeel aan scheen te zitten (batterij sneller leeg?)

GBA = kopen ;)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 22:23
Op zondag 05 augustus 2001 13:23 schreef PowerRun het volgende:
En voor dat donkere scherm is ook een oplossing (zie IGN.com), hoewel daar een nadeel aan scheen te zitten (batterij sneller leeg?)
Nadeel ervan is dat je scherm verrot gaat. |:(

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Staat die tip nog steeds op IGN?! Nee toch? Zou namelijk vet lullig zijn voor iemand die het nieuws niet volgt.
Pagina: 1