Onkyo tx-nr609

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet4488
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-03-2020
Mijn vraag
... bluetooth op deze receiver

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
hallo,zou graag bluetooth op mijn receiver hebben,heb tot nu toe de Onkyo ubt-1 geprobeerd maar die werkt alleen bij Onkyo receivers waar het type nummer met het middelste nummer boven de 0 zit.
Nu heb ik een Chromecast audio,maar ik heb geen input voor een 3,5mm jackplug.
Ik kan daar een optische kabel bij kopen volgens de Chromecast,maar werkt dat überhaupt wel en waar moet ik die op aansluiten??
Hoop dat jullie een oplossing hebben.
Mvg peet4488

Beste antwoord (via FeaR op 01-05-2020 18:57)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet, zie Het algemeen beleid. Die inzet mis ik in dit topic. Een simpele Google had het antwoord gegeven over hoe je van jack naar RCA/tulp/cinch kan gaan. Oké, misschien weet je de namen van die connectoren niet dus daar kan ik eventueel nog inkomen. Maar de vraag of een optische kabel werkt dan wel waar die op aan moet worden gesloten is iets wat in de handleiding te vinden is.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 21-03-2020 13:48 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
En met een jack naar 2x cinch verloopje aansluiten op bijv. CD-IN?

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@Peet4488 Precies wat @Cass Casey aangeeft: neem een "jack naar tulp" kabeltje en sluit je Chromecast audio aan op de rood-witte TV/CD ingang die achterop zit :

https://www.allekabels.nl...jack_naar_tulp_kabel.html

Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1207129-0/stereoplug-3.5mm-naar-2-x-rca-audioplug-basis-1.5m-stereoplug-3.5mm-naar-2-x-rca-audioplug-basis-1.5m.jpg

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet, zie Het algemeen beleid. Die inzet mis ik in dit topic. Een simpele Google had het antwoord gegeven over hoe je van jack naar RCA/tulp/cinch kan gaan. Oké, misschien weet je de namen van die connectoren niet dus daar kan ik eventueel nog inkomen. Maar de vraag of een optische kabel werkt dan wel waar die op aan moet worden gesloten is iets wat in de handleiding te vinden is.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 21-03-2020 13:48 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.